FridaB92 skrev 2017-04-08 19:09:39 följande:
Har idag enligt appen. Hade hade massor med ÄL-flytningar i onsdags redan och fick stegring tors och pos ÄL-test igår. Myste i trosdags e.m. Ska försöka få till det idag också. Annars för det räcka.. Dom små simmarna ska ju klara 2-3 dygn väl?
Vill inte tvinga fram något när både jag och sambon jobbar denna helgen... :)
Hur tänker du och ni andra kring sex runt ÄL? :) försöker ni några dagar innan, eller flera dagar i rad eller efter?
Jag hade lätt kunnat haft sex 2 ggr per dag om det hade gynnat bebisverkstan, men sambon pallar inte mer än varannan dag och blir det jobbhets eller annat så blir det inte mer än var tredje dag. Oavsett när äl är.
Och han får dessvärre lite prestationsångest om jag nämner att äl är även om han väääldigt gärna vill få till en bebis.
Så jag har koll på äl i smyg med äl-stickor, tar sen initiativet till sex samma kväll som första glada gubben på stickan dyker upp och har vi tur kör vi en runda till 2 dagar efter. Vill inte hamna i att tvinga fram sex när sambon är mer måtttlig i sitt sexintresse.
Det ska vara lustfyllt för båda.
Sist fick vi bara till det 1 gång 4 dagar innan äl vilket resulterade i mens nyss. Denna cykel hoppas jag på fler sexmöjligheter. Har precis börjat med Rosenrot och det sägs ju öka lusten så mitt "meränmåttligasexintresse" kanske ökar och det ska bli intressant hur min måttliga sambo fixar det ;)