För oss med BIM i april 2017
Hej! Skuttar gärna in här jag också.
BIM den 22/4, testade negativt idag på bim+4, och ingen mens i sikte
Hur går det för er andra? Inte orkat läsa igenom alla 200+ sidor :p
Hej! Skuttar gärna in här jag också.
BIM den 22/4, testade negativt idag på bim+4, och ingen mens i sikte
Hur går det för er andra? Inte orkat läsa igenom alla 200+ sidor :p
Någon som kan ge mig hopp? Finna det fortfarande chans för ett plus när man fått negativt på bim+4? Eller är det bara börja vänta på mensen?
Finns ju de som är låghormonare där det tar längre tid för hcg att höjas till en mätbar nivå. Så ge inte upp än! Har du en regelbunden cykel i vanliga fall?
Mja, ibland diffar den 1-2 dagar. Antingen tidigare eller senare. Jag får hålla tummarna, och testa igen på lördag tänkte jag
jag har vart låghormonare båda tidigare grav, plussat kanske 5-6 dar efter bim. Så det blir en olidlig väntan.. denna gång bim på lör, kan varit en nidblödning i måndags morse (??) har haft nid båda tidigare grav ..!
Så bergodalbana nu, mens närsom ELLER ett + efter helgen? Gissar många här delar denna känsla .. tummen för oss alla!
Ugh. Bim+5. Gjorde ett test precis och det var negativt. Visserligen varken morgonurin eller hållt mig i två timmar.. Men ändå, besvikelsen..
Inte minsta lilla plus..
Vad änvänder du för test / märke?
Tog ett digitalt test imorse, bim+6, som visade ett "inte gravid".. Alltså ska jag ge upp nu eller? Kan man dricka vin ikväll? Eller finns det fortfarande hopp?
Tycker mig ha mått småilla och haft halsbränna osv. Men kanske bara inbillar mig allt..
När är det rimligt att ringa sin bm? Efter bim+10?
Jag hade druckit lite vin men inte blivit asfull. Jag hade ringt bm efter bim+10-15 typ
Bim+7.. Ingen mens, inget plus. Så frustrerande...
Bim+7.. Ingen mens, inget plus. Så frustrerande...
Jag fick min mens på BIM + 19 denna månaden Varför den va så sen vet jag inte, fick heller ingen hjälp av bm, hon sa bara att jag skulle avvakta och att om jag inte skulle få mensen inom 6 månader kunde jag komma och få hjälp. Förstår verkligen din frustration. Man vill bara veta! Och är man inte gravid vill man ju bara få mensen så att man kan börja om. Känns som slöseri med tid! Håller tummarna för dig att de blir ett pluss!
Bim+8 negativt. Dessutom lite rosa på pappret imorse, så nu kommer väl mensen. Känns iofs helt ok, kan man börja om igen.
Inget mera rosa sen imorse.. Jag blir knäpp
Någon som kan länka till majtråden?
Så otroligt less på min kropp. Började med att min mens var sen, negativa test och mensen dök upp på bim+8 (eller +9, minns inte riktigt). Inte alls lika stor mängd som det brukar vara.. Ursäkta informationen.. Men iallafall..
Igår tog mensen slut. Men jag fick världens halsbränna! Jag har aldrig halsbränna, förutom när jag var gravid med dottern för över två år sen. Och idag på morgonen, frid och fröjd,gjorde mig klar för jobbet, när jag plötsligt känner att jag måste spy! Sagt och gjort, halkar ur mig en gång i toan, och sen mår jag bra igen. Alltså, vad är detta?
Testa igen EnPetra!!! Hade lite liknande min förs grav, fick plus 5-6 dar efter "mensen" som då hade vart sparsmakad så att säga ...!
Nu när jag kollar på bilden ser jag givetvis bara ett streck. Typiskt.