För oss med BIM i april 2017
Idag kom mensen, 5 dagar för tidigt. Förra månaden kom den 8 dagar för tidigt stort lycka till till er alla andra som fortfarande väntar
Idag kom mensen, 5 dagar för tidigt. Förra månaden kom den 8 dagar för tidigt stort lycka till till er alla andra som fortfarande väntar
Åh nej vad trist. Tror min är på g när som, i så fall kanske vi ses i en maj-tråd? Önskar all lycka!
Jag hade visst en chans till i slutet av april så jag stannar kvar här bim mellan 23-29. Om Cykeln är lika kort som de senaste två gångerna blir det den 23e.
Är det normalt att ha en cykel mellan 20-21 dagar? Mina senaste har varit så korta.
Om min menscykel är lika kort som de två föregående har jag bim imorgon. Så bim är mellan 23-29 om man ska räknar med min "normala" på 26 dagar. Inte ett enda symptom. Alla de andra 9 försöken har jag känt av allt möjligt. Någon annan som inte heller känner av något? Tycker det är dags för ett plus nu..
Här är en till! Nada symtom. Brukar ha ont i dagarna flera innan mens. Ömma bröst. Mkt finnar.
De enda nu är lätt huvudvärk o trötthet några dagar och ett himla humör men de kan ju va pga sömnbrist/vattenbrist typ.. två negativa test. Är på cd 32 nu. Senaste cyklar har vart 25, 25 och 28... hmmm
Här är en till! Nada symtom. Brukar ha ont i dagarna flera innan mens. Ömma bröst. Mkt finnar.
De enda nu är lätt huvudvärk o trötthet några dagar och ett himla humör men de kan ju va pga sömnbrist/vattenbrist typ.. två negativa test. Är på cd 32 nu. Senaste cyklar har vart 25, 25 och 28... hmmm
Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?
Men shit va länge :/ kollat upp? Brukar du ha oregelbunden?
Men shit va länge :/ kollat upp? Brukar du ha oregelbunden?
Såg att du fick mens 3 april senast så du e alltså idag på cd 21 vilket antagligen är på tok för tidigt för att få ett positivt test om du inte haft väldigt tidig ÄL så ta det lugnt ännu. Andas :) om en vecka ser du kanske nåt. För oss tog det 8månder innan första barnet kom och det kändes som en evighet och man oroade sig nästan dagligen att det inte skulle gå. I efterhand är det konstigt att det int tog längre. Slutade med p-pillren som jag använt i 10 år så inte konstigt om det tog en stund för kroppen att bli livsduglig igen. Sen blev det flytt till en helt ny stad och allt vad det innebär. Bodde dessutom särbo i 3 månader där emellan p.g.a. jobb och hade 600km mellan oss så träffades bara ett par gånger i månaden. Första månaden jag sket i allt, sökte in till en högre utbildning och struntade i allt så blev det ett plus. Det blir nog bra :)