Inlägg från: Anonym (Linn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linn)

För oss med BIM i april 2017

Fick + igår på BIM efter tre försök :)

Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..

• Anonym (Linn)
    EnPetra skrev 2017-04-29 08:44:17 följande:

Suttit och läst gamla trådar från familjeliv, som kommer upp när man sitter och googlar för att få upp lite hopp. :p.

Där var det iallafall en som inte plussat förens bim+16, och då hade det varit negativt på bim+12. Så jag håller fortfarande alla tummar och tår för oss allihopa :)

Tror att det främst gäller dom som har oregelbunden mens o äl, då man inte vet riktigt när man ska ha mensen o att det kan variera. Om du VET att du haft äl och har typ 12-15 dagar till mens, så borde hcg:et bli mätbart några dagar innan bim.
  • Anonym (Linn)
    Milou3 skrev 2017-04-29 10:08:48 följande:

Testade du innan bim? Tycker strecket är ganska tydligt :)

Nej jag testade på bim :) Det var ett streck men inte så starkt o tydligt. Men tog ett annat från apoteket oxå o det var tydligare, även fast detta skulle vara känsligare..
  • Anonym (Linn)
    Stardust skrev 2017-04-29 10:54:14 följande:

Jag hade ägglossning för 16 dagar sedan, testade mig i förr förrgår med ett testa tidigt men negativt , menar du att det är kört isåfall? :-/

Jag har testat tidigare månader ca 1-2 dagar innan bim o då negativt. Men det är klart, denna gången testade jag på bim med ett clearblue early, och strecket var inte jättestarkt ändå. Man har ju hört om de dom inte plussat på bim men senare, tror Dick det är vanligare att det visas på åtminstone bim. Men du verkar ju ha regelbunden ägglossning så bara köra på nästa gång :)
  • Anonym (Linn)
    Stardust skrev 2017-04-29 15:06:21 följande:

Den kom inte med

Nej det var inget spök, är i v 5 :)

Och visst ser det där positivt ut!!! Grattis!!!!!
  • Anonym (Linn)
    Stardust skrev 2017-04-29 15:06:21 följande:

Den kom inte med

Visst är strecken på samma plats, vi har samma test tror ja?

Grattis igen!!!
  • Anonym (Linn)
    Stardust skrev 2017-04-29 14:58:22 följande:

Skakar men visst är detta ett plus?

Här är den..

[
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017