• Thezz

För oss med BIM i april 2017

Hoppar in här!

Är 24 år och är på försök två till första barnet.

Förra månaden fick jag väl antagligen spökstreck eller tidigt missfall. Var jättelustigt, men nya tag nu

Bim borde bli nån gång mellan 22-24 april då min cykel tydligen blivit längre?! Ska testa äl test denna månad och hoppas på att bli lite klokare.

Lycka till alla

• Thezz

Hej på er alla!

Inte varit så.aktiv i tråden fram tills nu... för nu är de ÄL på g

Har inte så mkt erfarenhet av ÄL tester men vad tror ni om testet nedan?! På g va??

• Thezz
    Sara2017 skrev 2017-04-13 10:38:33 följande:

Då har vi bim samtidigt typ. Har också haft ont i stockarna som gått i vågor... kanske andra symtom eller så är det bara hjärnan som spökar. Hoppas på ett plus men vågar inte tro...

Här är till med bim.21/4 ..
  • Thezz
    Sara2017 skrev 2017-04-13 11:34:29 följande:

Heja!

Några tips för att få tiden att gå fortare? Pluggar så går bara hemma!

Tempar varje morgon så det känns ju ändå som att testa sig :)

Njaa inte direkt några bra tips. Haha. Jag jobbar hemifrån ganska mkt så blir en hel del tänkande här.

Ska bli skönt med påsken nu då har jag lite inplanerat så förhoppningsvis går tiden fortare

Jag tempar oxå! Men min temp tycker jag ligger himla lågt o sen känns de bara som att de inte blev nånting men ja vi får se, än ska man ju inte ge upp
  • Thezz

Okej håller på att bli knäpp här och irriterad på mig själv.. men sticker så hemskt i magen så tog ett test nyss.. Det syns ingenting va???

• Thezz
    oONinniOo skrev 2017-04-14 19:03:27 följande:

Jag tycker jag kan ana något svagt.

Hoppas på det, har inte redigerat bilden eller nåt. Nu kommer jag inte kunna hålla mig från att testa imonbitti iallafall haha

Tack för titten!
  • Thezz
    Skrutt 83 skrev 2017-04-14 19:33:10 följande:

Jag ser!!! Vilken dag efter äl är du på?

Förmodligen på dag 8-9 efter ÄL, känns tidigt. Men jag hoppas hoppas
  • Thezz

Har en riktig skitdag här Har mensvärk som fan o känns som den är på g, vilket kunde vart helt ok meen isåfall har jag bara 9-10 dagar mellan äl o mens. Vad gör man åt de är inte de för lite?!

Sen till råge på det var en kompis här hemma igår och jag tyckte hon såg gravid ut, en del mage men svårt o avgöra men sedan såg jag preggobyxor. Alltså ååh orkar inte. Hon sa inget om det o jag vågade inte direkt fråga blä Hon berättade däremot att hon ska flytta 25 mil bort nästa månad, en av få vänner jag har här då jag är inflyttad till min stad.

Förlåt för deppighet men var bara tvungen att skriva allt, önskar mig en bättre dag imon.

• Thezz
    orzia1 skrev 2017-04-17 12:50:05 följande:

Ang tiden mellan äl o mens så kan man smörja sig med en kräm som heter progestrall, då förlänger man tiden med ngn dag. Jag ska testa det denna gången men har ej haft ägglossning än.

Nej vad tråkigt både mens och att din kompis ska flytta. Kram

Okej det ska jag kolla upp då, tack för tipset och hoppas det funkar bra för dig!

Kram
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017