Inlägg från: Anonym (Cc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cc)

För oss med BIM i april 2017

Har Bim om exakt 1v men inga symptom överhuvudtaget, har aldrig haft såå lite symptom så det blir nog inget denna gång heller:/

Hur känner ni er?

• Anonym (Cc)
    Nykär15 skrev 2017-03-30 09:11:23 följande:

Nä flytningar pratar man kanske inte gärna öppet om hahahaInga symtom kan vara symtom i sig, med sonen kände jag inget före plus så blev helt förvånad! Med dottern hade jag nämligen tokömma bröst och var svintrött så hade räknat med samma en gång till..men icke,. 

Men nu har jag haft så många cykler med både inga och massor så jag har slutat känna efter hahaha!

Kan ju hoppas men som du säger bäst att inte känna efter
  • Anonym (Cc)

Usch det är jobbigt nu:( Inga symptom o tror absolut mensen kommer på torsdag. Jag kan inte bli gravid helt enkelt, är för gammal o har inga bra ägg kvar. Får inte göra ivf o osäker om jag vill göra ÄD o runt omkring blir alla gravida känns det som, även de som inte vill...orättvist

Hur blir man glad?

Grattis till er som plussat

• Anonym (Cc)

Grattis till plusset!!

Jag är på BIM+2 fick lite rosa på pappret på Bim men bara negativa test...har i stort sett inga symptom...ngn som upplevt detta? Har aldrig missat en mens!?:/ eller hade jag inte äl?

Men får man inte blödning ändå om man inte haft äl?

Suck blir inte klok på detta...ngn som upplevt samma o kan jag va gravid trots negativa tester? Fast själv tror jag inte det är så troligt iofs

"Pray for Stockholm"

• Anonym (Cc)
    Milou3 skrev 2017-04-08 10:16:44 följande:

Vad jag läst så får du en blödning trots utebliven äl men den kan bli försenad och bli mer sparsam. Livmoderslemhinnan byggs upp oavsett om du haft ägglossning.

Kan ju vara nidis och då tar det ju 3-4 dagar innan du testar positivt! Håller tummmarna :)

Men nidis Bim+2 är väl ändå försent för det el?
  • Anonym (Cc)
    orzia1 skrev 2017-04-08 12:23:39 följande:

Inte om du fått sen ägglossning. Fick det på CD 20. Och har 28-30 dagar så rent teoretiskt hade jag kunnat få nidis där vid bim

Ok fast vi hade inte sex då vi trodde ju äl va tidigare isf:/ då måste spermierna överlevt väldigt länge isf :/
  • Anonym (Cc)
    Milou3 skrev 2017-04-08 13:52:49 följande:

Inte om du hade en senare äl än du tror :)

Upp mot 12 dagar kan man få det. Men vanligast är väl runt 6-9

Har dock inga andra gravidsymptom...lite illamående kanske o lite molvärk men känner inget i brösten...
  • Anonym (Cc)
    Hoppas på första skrev 2017-04-14 12:12:40 följande:

Hej tjejer!

Blir tokig på detta! Bim-4 idag.

Tog ett Cb early i föregår. Anade ett litet streck men det blev väldigt tydligt senare (efter tiden gått ut ca 1 timma efter). Vet att man inte ska kolla på det efter tiden gått ut men man hoppas ju ändå!

Har massa symtom! Molvärk, stickningar, känner konstiga starka lukter, illamående ibland främst på morgon och kväll, jätte tunga ömmande bröst!

Tog ett Cb plus idag och det va helt negativt! Inte ens en skugga dock med förmiddagsurin och ca 2 timmar från att jag var på toa förra gången.

Kan man ha såhär mycket symtom och ändå inte vara gravid? 4 dagar kvar till bim men jag vill veta nu! Alla dessa symtom får mig att tro att det borde synas på test nu! Blir galen! Jag vill verkligen att det ska vara vår tur nu! Försök 10 med första barnet!

Jag har haft alla symptom man kan ha men inte varit gravid:/ men jag hoppas du är det! Håller tummarna
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017