• Cheerful

För oss med BIM i april 2017

Jag hoppar in här jag med om det går bra! Bör ha äl omkring den 19e och BIM den 3e.

Jag är 22år och är inne på femte försöket nu, både min och sambons första Kör med ägglossningstest och har precis beställt en termometer, så jag kan börja tempa också

• Cheerful

BIM LISTA

1/4: SWN 2a försöket 3dje barnet.

1/4: meijram 5:e försöket 1:a barnet

2/4: Emmie79 4:e försöket 1:a barnet

3/4: maxleon1011 detta blir 1:a försöket 3dje barnet

Nr3sladdis 1:a försöket 3:e barnet

Cheerful 5:e försöket 1:a barnet

4/4:

5/4:

6/4:

7/4: Livethänder 11 försöket 1:a barnet

8/4: LifeOfBullshit 2:a försöket 1:a barnet

9/4: Pasgetti 2a försöket, 1:a barnet

10/4: Cykeltjejen 2a försöket första barnet

11/4:

12/4:

13/4:

14/4:

15/4:

16/4: Maria25, 27:e försöket, 1:a barnet

17/4:

18/4:

19:4:

20/4;

21/4:

22/4:

23/4:

24/4:

25/4:

26/4:

27/4:

28/4:

29/4:

30/4:

• Cheerful

Ni som använder ägglossningstest, brukar eran stegring vara densamma varje månad? Jag brukar ha helt blanka test för att sen få en väldigt brant stegring men denna månaden har jag haft fyra lika starka (svaga) test, brukar era cykler variera från månad till månad? Har beräknad ägglossning imorgon och brukar vara regelbunden, så blir lite orolig ???? tycker stegringen borde vara starkare

• Cheerful
    Cheerful skrev 2017-03-18 18:05:48 följande:

Ni som använder ägglossningstest, brukar eran stegring vara densamma varje månad? Jag brukar ha helt blanka test för att sen få en väldigt brant stegring men denna månaden har jag haft fyra lika starka (svaga) test, brukar era cykler variera från månad till månad? Har beräknad ägglossning imorgon och brukar vara regelbunden, så blir lite orolig ???? tycker stegringen borde vara starkare

Den översta är från i onsdags och understa från idag
  • Cheerful
    meijram skrev 2017-03-18 20:11:26 följande:

För mig har det nog varierat lite med LH-testen. Kan ha lite halvsvaga streck många dagar en månad, för att sedan ha blanka streck nästa månad och sedan helt plötsligt starkt. Och ibland starkt streck flera dagar, eller bara en dag. Men jag kanske inte är helt normal...

Förra månaden hade jag helt plötsligt ÄL på CD 19. Brukar ha kring CD 14. Men det tror jag berodde på ökad stress i mitt fall. Denna månaden testar jag munkpeppar för att stabilisera min cykel, och nu fick jag ÄL sent på kvällen CD 12. Jag tror ägget släppte mindre än 24 h efter LH-stegringen. Det verkar vara individuellt hur fort ägget släpper...

Kanske du helt plötsligt har starka streck imorgon och får din ÄL som vanligt!

Tack, blev bara lite fundersam! Har beställt en basaltermometer från Natural cycles så hoppas att det kommer att hjälpa lite också :)
  • Cheerful

Hmm, äl+9 bim-6, har de senaste nätterna haft halsbränna och huvudvärk, inatt har brösten ömmat något enormt, och tyckte mig må illa efter jag ätit middag???? Kanske man kan ha sådan tur att något äntligen är påväg att börja växa? O brukar aldrig ha varken halsbränna eller ömma bröst annars, men kan kanske ske vara kroppen som är förvirrad efter att plötsligt ha börjat jobba natt... Hur tidigt börjar ni testa?

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017