Vi som försöker bli gravida 2017
Hej! Hoppar gärna också med här! Är ny på forumet men har försökt bli gravida i några månader nu, är beredda på att det kan ta några försök innan man får det där pluset. Jag tog ÄL-test som visade positivt och vi hade sex flera gånger den veckan. Jag har stängt av min ivriga skanner efter symptom efter att jag blev så besviken första gången vi försökte.
Men nu är bim om 8 dagar, och jag har sedan ägglossningen kännt mig helt annorlunda (även om jag vet att det är omöjligt att känna så tidigt så har det inte gått att ignorera). Jag har väldigt regelbunden mens, och när jag går tillbaka i min app så har jag inte mått så här någon av de andra månaderna.. 1. Jag har blivit extremt trött, och kan somna när som helst på dagen. 2. Jag har fått tydliga blodådror runt brösten, och vita prickar på vårtgårdarna. 3. Metallsmak i munnen på kvällarna. 4. Mjölkiga flytningar senaste dagarna(som jag aldrig brukar ha). Magen är väldigt svullen och det värker lite lite i livmodertappen, vilket det inte heller brukar göra. Nu vill jag bara att dagarna ska gå så att jag kan testa!