Vi som försöker bli gravida 2017
Jag hoppar gärna in jag med! Barn nummer 1 och andra månaden utan p-piller :) bim den 12, vad jag tror åtminstone! Har tempat några veckor :)
Jag hoppar gärna in jag med! Barn nummer 1 och andra månaden utan p-piller :) bim den 12, vad jag tror åtminstone! Har tempat några veckor :)
AniCase, det jag gör när jag tempar är att jag varje morgon omkring 7, tempar innan jag går upp ur sängen. Skriver in det i en app som heter fertility friend (gratis). Runt äl sjunker tempen, för att sen stiga över normalt och ligga där fram till mens, fortsätter ligga kvar om man är gravid! :) appen säger till när du haft äl till och med!
Lillafisfia, ja men vad kul! Då hoppas jag vi kan få plussa tillsammans med!! Nja, jag tycker att jag känner lite stick ibland men inte mycket mer! Vågar inte känna efter för mycket haha. Känner du något? :)
Jag kan passa på att tipsa om appen FLO där man kan fylla i hur man mår, temp, flytningar, när mensen kommer och när man haft samlag. Som en kalender för barnfabriken helt enkelt! Har hjälpt mig väldigt mycket att hålla koll på om vi haft sex tillräckligt, hur många dagar det är kvar till bim, när det är dags för ägglossningstest och även gå tillbaka och se hur man mådde tidigare menscykeln. Tips!
Man får lägga till andra parametrar längst ner under de andra sakerna man fyller i. Välj den för Temp :)
Hej! Jag hoppas gärna in i tråden också. Jag och min man planerar första barnet nu. Vi slutade nyss med minipiller (cerazette) och jag väntar fortfarande på första blödningen och att äl och mens ska sätta igång :)
Hur många dagar tog det för er andra innan ni fick första mensen?
Jag har också BIM den 12:e, första barnet! Antar att du är född 89? Jag med, samm alika haha! Känner du något?
Ja, och det blev plus!! Är i chock! Har du testat?
Vilket flyt ni har, stort grattis till dig med! Hoppas det är nått med den här gruppen, så kanske vi andra också får tur! :D