Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Vad är det snålaste du varit med om?

Jag har inte råkat ut för så mycket sådant själv men jag har en bekant vars partner (medelålders) sparar alla kvitton för minsta lilla inköp, t.ex. dricka från en kiosk, när de är på semester tillsammans eftersom allt ska delas på öret. Han tjänar ungefär dubbelt så mycket som hon. 

Jag anser inte att män ska betala för kvinnor men i en relation brukar det ju falla sig naturligt att man bjuder varandra utan att behöva kontrollräkna allt. Om jag hade en partner som tjänade betydligt mindre skulle jag dessutom bjuda ibland, det gör jag ofta med vänner som har det tajt. Jag skulle i alla fall inte klara av en sådan relation.   

• Anonym (M)
    Anonym (...) skrev 2017-02-27 21:33:14 följande:

En kille jag dejtade under en period bjöd hem mig på övernattning. Han skröt om hur fint och lyxigt badkar han nyss hade köpt och erbjöd mig att använda det när jag ändå var där. Så det gjorde jag. Dagen efter skickade han ett sms till mig och bad mig att föra över pengar till honom för vattnet.

Va, är det sant!? Helt otroligt! Förvånad Vad svarade du? Du borde ha åkt dit med några dunkar vatten i stället. Skrattande 
Svar på tråden Vad är det snålaste du varit med om?