Vad är det snålaste du varit med om?
När jag gick sista året i gymnasiet fick jag mitt första riktiga jobb så jag jobbade samtidigt som ja gick i skolan, hursomhelst hade jag då en tjejkompis som bodde cirka 30 minuter med bil från oss andra hon umgicks med. Den tiden hade min syster sin första egna lgh men hon var aldrig hemma så då var jag alltid där med mina kompisar, bland annat denna tjej kompis. Hon sov och åt hos mig, använde mina kläder samt hygien artiklar osv nästan en hel sommar. Varje gång vi skulle hitta på något som att dra till grönan tex lr gå ut på krogen så betalade jag för både mig själv och henne för hon jobbade inte. MEN då och då gick hon hem emellan. Hon hade rika föräldrar som bodde i stor villa som egentligen köpte allt hon pekade på åt henne. Så varje gång hon drog hem en två dagar Max fick hon massa dyra grejer, jeans för flera tusen, o massa annat dyrt och hon kom alltid tillbaka till mig o skröt om allt dyrt hon hade fått, trots att jag själv inte hade mycket pengar men ändå delade allt med henne. En dag blev jag extra irriterad när ja knappt hade pengar kvar och hon kom tillbaka o skröt om att hennes mamma köpt pärlor hon skulle göra tavla av för 1500 kr. Men botten blev det när jag en dag frågade om hon kunde ta med sin bil, för hon var den ända som körde bil på den tiden och hon frågade efter bensin pengar, då fick hon höra ett o annat.
Inte för att skryta men Jag är väldigt generös av mig, om jag har och du inte har så är mitt ditt, men d värsta jag vet är någon som vill dela mitt och behålla sitt för sig själv. USCH!!