Vad fan är det för fel på folk på Blocket?
Säg att du inte kommer hålla den för någon. Det är först till kvarn som gäller. Men ja jag har varit med om många konstiga människor.
Vi sålde en trasig träningsmaskin. Vi skrev tydligt att den var trasig men att det nog gick att laga för den händige. Vi sålde den för 300:- ny hade den kostat 3000:-. Den ringde massa människor. Flera frågade om vi kunde köra hem den till dom utan betalning. Samt att vi då skulle bära ner den för 3 trappor(ingen hiss) sa såklart nej. Vi har inte ens någon bil. Men hade vi haft det hade vi aldrig fraktat den gratis. Någon ville ha den gratis men ville ändå att sambon skulle hjälpa till att bära. Kom efter ett tag två män som både betalade det vi ville ha samt bar ner den själva.
Sålde en overall från pop. Använd kanske 3gr då jag råkat köpa för liten så hon växte ur den snabbt. Så den var i nyskick. Ville bara ha den såld så satte 300:- på den. Kom en man och skulle köpa. När han skulle betala sa han att han tyvärr bara hade 100:- men undrade om det var okej ändå? Nej som fan. Så jävla fult. Har han inte 300:- är det inte mitt problem då får han åka hem utan.
Sålde en barnvagn för annonspriset(30 för att jag hatade den. Den var dessutom sönder så ena sittdelen bara kunde ha viloläge inställt. Den ville folk också ha helt gratis trots att 30:- är i stort sett gratis.
Sålde en bärsele som ny kostar 1500:- jag ville ha 800:- för den då den var i stort sett ny. Ringde en kvinna och sa att hon betalar 400:- för den och det ska jag ta. När jag sa nej sa hon... "Men alla andra säljer dom för högst 500:-" köp en av dom då sa jag och la på luren. Fick den sålt dagen efter för 800:- som jag ville ha.