Vad fan är det för fel på svenska folket??
Ts är du kvar? var härstammar dina föräldrar ifrån hur många svenska pojkvänner har du haft?
Ts är du kvar? var härstammar dina föräldrar ifrån hur många svenska pojkvänner har du haft?
:)
Nej :) mitt drömland är Sverige. Fast utan allt det jag beskrev innan.
PS. Kan någon förklara en grej. Mina föräldrar har bott i samma område sedan flytten till Sverige. Ett okej område med endast svenskar. Mina föräldrar är de enda där med utländsk bakgrund. Jag är uppvuxen där. Vi pratar om ca 30 år.
För 10-15 år sen kunde man inte se en enda svensk flagga upphängd på någons dörr. Ni vet sådär vid ytterdörren mm. Idag har varannat hus, om inte fler en svensk flagga uppe. Varför?
Håller med dig ts! Minns själv som liten att min familj kunde bjuda min bästis på mat och godsaker ibland men hos henne fick jag stanna på rummet(vi är båda svenska)
Jag har också haft många utländska kompisar sen jag var liten och där har det alltid varit familjärt och bjudits, varit mer kärlek och värme. Mer personlighet liksom. Har själv fått höra att jag är mer som en invandrare vilket kan låta märkligt men jag förstår vad som menas. Är inte lagom vilket inte passar alla heller såklart.
Har valt en utländsk man också då jag aldrig ens uppfattat svenska mäns försök till varken kontakt eller intresse.
Svenskar bryr sig mycket om vad folk tycker och det ska verka så fint utåt. Och mycket avundsjuka.
Med detta sagt och att jag håller med dig till stod del tycker jag ändå ditt sätt att uttrycka dig är otrevligt. Man behöver inte gå på och förolämpa som du gör för att få sin sak igenom.
Det finns negativt på alla håll. Jag som attraktiv kvinna har även mött tydlig avundsjuka från utländska kvinnor och har även där stött på dryga, ytliga både män och kvinnor som inkräktar på ens sfär eller är alldeles för mycket tom för mig som är mycket själv. Som också vill köra finaste bilen och ha märkeskläder för att framstå som förmögna fast det är långt från sanningen så att påstå bara svenskar beter sig såhär är fel. Ja, många svenskar är snåla, tråkiga, inåtvända och ytliga men det är många med annan etnicitet också.
Jag är alltså 32 år, bott i Sverige hela tiden, haft nästan bara svenska pojkvänner, många svenska vänner, svenska kollegor.
Som om det är en sjukdom :)
Jag är alltså 32 år, bott i Sverige hela tiden (mina föräldrar är dock utlänningar), haft nästan bara svenska pojkvänner,