Vad fan är det för fel på svenska folket??
Många saker är helt enkelt fel på det svenska folket.
Låter rått att säga så men man önskar att ni såg det från ett perspektiv, om ni hade klivit ut från bubblan och tittat på den så hade ni kanske förstått.
Många av er säger att vi har råkat ut för dåligt umgänge.. har jag i 32 år råkat ut för dåligt umgänge och förbaskat nog ALLTID när det kommit till svenska människor? Och har alla andra (utländska jag känner) råkat ut för samma fenomen? Kan det verkligen inte vara så att vi faktiskt sätt den riktige svensken i sitt essä ?
Några typiska särdrag hos en typisk svensk:
1. Ni säger aldrig om något är fel direkt i någons ansikte. Ni sitter i köksfönstret och gömmer er bakom gardinen och ringer polisen "anonymt".
Ta min beskrivning med en nypa salt men NI förstår vad jag menar. Ni är otroligt fega, konflikträdda och skäms för att ha en åsikt. Ni gör det istället i "smyg", bakom ryggen.. och ni är nog inte ens medvetna om detta irriterande egenskap hos er !
En polack, iranier eller italienare (exempel) hade stått ansikte mot ansikte med personen i fråga och kollat vad fan som står på. Italienare är inte kända för att gömma sig bakom Ikea gardinen och ringa mamma eller polisen och skvallra. Got it?
Nästa..
2. Ni är lösaktiga. Så förbannat jävla lösaktiga. Okej ni feminister kan sitta kvar i soffan och fortsätta fisa, bli alltså inte "förolämpade" av mina ord. Jag vet att 7 miljoner kommer nu tycka att "åh vi kämpar ju med jämnställdhet och det är klart att våra flickor ska bli av med sin oskuld i en främlings källare om de vill bla bla". Det är inte det jag pratar om. Jag pratar om hur ni beter er som djur. Ni lämnar varandra lättvindigt och hoppar till nästa.. usch för detta könssjukdoms snuskiga land. Detta är INGEN myt, ni lämnar er partner för inget, ni är otrogna som ingenting och ni vet inte vad kärlek handlar om. Djur?
Nästa.. och sista (listan kunde jag gjort mycket längre).
3. Ni är avundsjuka, bittra och alltid så kyliga. Ja kyliga! Ni trycker ner andra genom psykisk misshandel. Ni är inte våldsbenägna och ni är inte aggressiva utåt men ni besitter en jävla passiv aggressivitet så det är vansinne... Händer det något dåligt så kacklar ni och mobbar. Ni gör absolut inte som en vanlig hederlig arab och trycker upp nån mot väggen och frågar vad det handlar om... Nä nä.. svensken lilla kör sitt psyk. Mobbning? Skitsnack? Uteslutning? mm.. Ni är ett kyligt folk utan känslor, moral eller empati. Ett väldigt oempatiskt folk som fort glömmer det fina man har gjort för de. Ni föredrar ett kort och kyligt hej framför en varm kram och "du, vad gör du nu? Kom över så fikar vi hos mig".
Gud förbjude...
Pufff... era egenheter tar tyvärr över de få fina egenskaper ni besitter.