Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Vad fan är det för fel på svenska folket??

Ts har en poäng. Fast jag föredrar ändå svenska killar i jämförelse med spänniga, otrogna invandrarkillar med sin dubbelmoraliska kvinnosyn.. Finskor är roligare och varmare än svenska kvinnor som känns omöjliga att komma nära..

• Anonym (...)

Skrev en liknande tråd där jag bytte ut svenskar mot kurder. Enda svaret var jävla rasist och inom en halvtimme var hela ts bortplockad. Haha. Otippat. Heja Sveriges perversa korrekthet..

• Anonym (...)
    Anonym (fdfd) skrev 2017-02-24 02:58:57 följande:
    Om det stämmer att du gjort en likadan tråd om ett annat folkslag och den tråden blivit låst pga rasism så har du mitt fulla stöd i alla lägen ( är själv invandrare ).
    Det var jag. Jag fick inte ens en förklaring. Däremot blev jag nekad när jag anmälde den här tråden..
  • Anonym (...)

Tar man denna tråd och kopierar texten men byter ut "svenskar" mot valfritt folk så tas den snabbt bort eftersom den är "provocerande skrivet" vilket den också är (den har fått en massa ogilla-tryckningar och arga svar). Men den här får vara kvar trots flera anmälningar..

• Anonym (...)
    Odenhammar skrev 2017-02-25 16:58:36 följande:
    TS inlägg är relevant och jag hller med henne trots att jag är ursvensk. Framförallt svenskens syn på familj och relationer är destruktiv. Det finns inte heller någon självkritik vilket gör förbttring svår. Jantelagen och feminism har förstört landet.
    Fast det förklarar inte varför mitt inlägg togs bort..
  • Anonym (...)
    Anonym (förlåt mig för fan!) skrev 2017-03-03 00:39:47 följande:

Det där tror jag knappt på.

Varför just välja en "svensk man"... vill man inte ha dubbelmoral så är nog en svensk man inte mycket att hänga i julgranen..

Vart kommer dina föräldrar ifrån? Vilka nationaliteter på män föredrar du?
Svar på tråden Vad fan är det för fel på svenska folket??