• celz

BF november 2017

brennaV skrev 2017-02-26 10:17:58 följande:

Plussade idag. BF borde vara 5/11. Detta är tredje gången gillt för oss. Fick ma i juni 2016 och i november 2016. Har två fina pojkar sen innan födda 2012 och 2013. Kan tänka mig vara med i fb gruppen om den är hemlig så ingen ser att man går med <3

Grattis till alla som plussat

Hej och grattis! Gruppen är hemlig, så om du vill vara med kan du skriva privat meddelande till mig med eitt namn så lögger jag till dig :)
  • celz

SKriv privat meddelande till mig med era Facebooknamn om ni vill vars med. :)

• celz

Hej alla, celz är inte väldigt inaktiv utan kollar familjeliv flera gånger om dagen och Facebook ännu fler. Jag har lagt till alla som har skrivit till mig, och de jag inte har lagt till har jag inte hittat och då svarat här på familjeliv. Det är bara i tråden jag inte är speciellt akiv, men kollar min inbox minst fem gånger om dagen.. Så skriv till mig (eller nån annan som erbjudit sig ovan) om ni vill vara med i facebookgruppen!

• celz

Nåt meddelande och nån förfrågan verkade inte kommit hela vägen fram, har skrit till er som inte lagts till i gruppen ännu.. Är det någon mer som skrivit till mig men inte lagts till, skriv igen. :)

(Och alla medlemmar i gruppen kan lägga till nya medlemmar!!)

• celz
    Melle1234 skrev 2017-03-15 01:24:16 följande:

Vad heter gruppen på FB? Kan man söka efter den själv?

Nej, den är hemlig eftersom de första vill hålla sina graviditeter hemliga för sina Facebook-vänner ett tag till...
  • celz
    Hållis89 skrev 2017-03-16 07:40:39 följande:

Har pmat Celz :) vill gärna få komma med i fbgruppen

jag har inte fått ngt meddelande från dig!!
  • celz

Har lagt till massa nu men inga godkänner haha, så kolla er Facebook :)

• celz

Hej alla! Har jobbat mycket men har nu svara alla 15(!) som skrivit till mig under dagen. Hörs i gruppen!

• celz

Hej alla! Nu har jag svarat alla som skrev igår och idag. :)

• celz

Nu garv jag svarat alla som har skrivit och vill vars med i novembergruppen på Facebook :)

• celz
    Sambo1987 skrev 2017-03-31 11:01:45 följande:

Men enligt min BM skulle vi inte bli erbjudna KUB då jag "bara" är 29. Bor också i Stockholm.. Sa BM verkligen att alla ska bli erbjudna? Vill verkligen göra det nämligen.

Alla i Stockholm har rätt till kub. Jag är yngre än du och blev erbjuden det!
  • celz

Såg att det var många som skrev att de var från Sthlm! Vi har ju en Facebookgrupp för alla med BF i november, men även en stockholmsgrupp! Så skriv till mig om ni vill va med i nån :)

Svar på tråden BF november 2017