BF november 2017
Hej, plussade igår och beräknad till mitten av november enligt mina två appar :)
Hänger gärna med i denna tråden.
Väldigt tidigt och det är vårt första barn. Så oroliga är vi men hoppas såklart allt ska gå vägen :)
Hej, plussade igår och beräknad till mitten av november enligt mina två appar :)
Hänger gärna med i denna tråden.
Väldigt tidigt och det är vårt första barn. Så oroliga är vi men hoppas såklart allt ska gå vägen :)
Plussade imorse! Va tvungen att testa 2 olika för litade inte på den! Har försökt i 5 år att bli gravid!
Enligt barnmorskan och clearblue digitaltest är jag i vecka 5 nu! Så lycklig!!
Helt sjukt! De värsta är att nu vet man ju inte om de kommer stanna där inne.. Min första positive graviditet! hoppas hoppas hoppas!
Grymt ömma bröst iallafall! Vad har ni andra för symptom?
Någon annan som inte kan sluta testa?
BIM +4 idag, och nu äntligen är strecket rätt starkt..
När kom ert illamånende? Känner bara pyttelite än..
Räknat ut att Bf är ca 14 november. Men mina streck har varit ganska svaga. Igårkväll fick jag en liten blödning. Bröt ihop totalt! Ringde gyn imorse och de sa att det inte var någon fara, nu blöder det inte alls. Inte lyckats på fem år och första gången nu. Livrädd, försöker tänka på annat... går ju sådär
Halloj! Helt ny här i familjeliv. Har läst en del av kommentarerna här men inte alla.
Har äntligen blivit gravid igen efter missfallet i nov-15. Är beräknad (enligt appen) den 26/10 men va på ett tidigt ultraljud i veckan och då var jag 6+1 inte 6+6 som appen sa. Det var för tidigt för att se hjärtslagen, men man kunde tydligt se embryot ??
Jag har haft problem med ömmande bröst. Och finnar som dyker upp överallt! Men värst av allt är illamåendet. Har inte spytt en enda gång (utom innan jag visste att jag var gravid, men det hade nog med maten jag ätit att göra också) men måt illa heeeeela tiden. Kan inte äta "vanlig mat" utan att jag mår ännu sämre, det enda jag klarar av att äta är bröd och yoggi.
Hur är det för er andra?
En annan sak är den konstanta oron... Varje gång jag kissat kollar jag om jag blöder! Är det fler som är så?
// En förväntansfull och livrädd blivande mamma.
Du kan säga det i ett pm om du inte vill skriv här i tråden!
Jag vet inte om mina meddelanden går fram! Tror jag har valt rätt att lägga till som vän på fb iaf
Emily heter jag iaf och har en profilbild med mig och mina två flickor.
Hej tjejer!!
BIM idag och tog det här testet tidigare idag... Ser ni något?