• Jgirl93

BF november 2017

Hej! Grattis till er alla! Jag hoppar in här jag med.

Plussade förrgår 5/3 efter att ha ätit p-piller i 7 år och blev gravid nu direkt efter pillerstopp 31 januari.

Fick aldrig nån riktig mens hihi och har fortfarande inte förstått att vi får en novemberbebis om allt går som det ska! Första barnet och är 23 år.

• Jgirl93

Jag heter jasmine och är 24 år! Bor i Norrköping och väntar vårt första barn. Plussade på första försöket och är beräknad till 13/11. Vi ska på RUL på tisdag 20/6 och förhoppningsvis får vi då se även vilket kön det är. KUB visade låg risk och allt såg toppen ut.

Vill med vara med i fb-gruppen ? nån som vill bjuda in? Heter Jasmine Hellqvist på Facebook

• Jgirl93
    MmVb skrev 2017-06-20 19:29:34 följande:

Hej!

Kul med fler från Norrköping :) grattis till bebis!

Fick ni veta kön? :) hoppas allt gick bra :)

Bor själv strax utanför Norrköping och har bf 11/11

Hej! Ja men precis alltid kul med någon som bor nära en själv :)

Tack så mycket, det gick jättebra på RUL, allt såg jättefint ut och vi fick veta att det är en liten pojke <3

Har ni varit på RUL än? :)

• Jgirl93
    MmVb skrev 2017-06-22 21:57:14 följande:

Ja det är ju det :) åh härligt att höra! :) grattis till pojken :)

Jo vi var på rul igår (21/6) och allt såg bra ut för oss också,blir en pojke här också :) så triss i pojkar för oss :P

Åh grattis till pojken ni med och vad skönt att allt såg bra ut hos er också :) Går ni med på mvc på vrinnevisjukhuset eller? Vilken barnmorska har ni i så fall? :)
  • Jgirl93
    MmVb skrev 2017-06-23 06:41:57 följande:

Tack snälla :) ja det var skönt att höra efter alla mardrömmar jag haft om att hjärtat inte slår osv :/

Ja vi går på sjukhuset och har Alexandra :) du/ni då? :)

Men fy va jobbigt med såna tankar, kan känna igen mig lite där men det var mest innan kubtestet som jag tänkte så.. Men skönt att man kan slappna av nu på ett annat sätt när man sett att allt är bra och bebis växer som den ska :) Okej :) vi har Camilla :)
  • Jgirl93
    MmVb skrev 2017-06-26 13:34:44 följande:

Aah jag hade också mest såna tankar innan kub:en men ändå drömt om det några ggr efter också så de va skönt att allt såg bra ut :) han växer som han ska och bf är fortfarande samma datum :) 11/11 :)

Ja det är verkligen jätteskönt! Aha det vet jag inte vem det är :P men hoppas ni trivs med henne iaf :)

Jaa vad skönt att det släppt lite nu och att allt är som det ska! <3 vi fick med behålla datum 13/11 så bara 2 dar efter er :)

Ja Camilla är jättebra så vi trivs verkligen, hoppas ni med fick en bm ni trivs med :)

Har inte nåt bm-besök nu förän 24/7, då är vi i vecka 25 när det besöket är.
  • Jgirl93

Jag är i vecka 23 nu (22+3) och mår riktigt bra. Har känt lillkillen varje dag sedan vecka 19 och magen växer och växer. Hur mår du själv? :) och alla ni andra? :)

• Jgirl93
    Linda365 skrev 2017-07-15 22:51:41 följande:

Hej!

Är i V.18(17+0 idag)

Har haft såna sjuka ilningar och hugg i underlivet i ca 6 dagar. Vad kan detta bero på? när jag ligger ner känner jag nästan ingenting mer än att jag känner mig kissnödig. När jag är uppe och går kan jag känna såna riktiga hugg och ilningar i hela nedre regionen.. någon mer som

Känner igen sig??! Borde jag vara orolig??????

Jag har inte haft något liknande så inget jag kan lugna dig med när det gäller ilningar och hugg i underlivet.. Däremot vet jag att jag hade som mensvärk (växtvärk) i vecka 18-19 precis som man kan ha i början av graviditeten med och det va helt normalt men innan jag visste att det var normalt även så långt in i graviditeten så var jag orolig...

Tror inte du behöver vara orolig men för säkerhets skull kanske du borde fråga din barnmorska om det kan vara så. Lycka till <3
  • Jgirl93
    CasioPia skrev 2017-07-31 09:37:39 följande:

Lägg gärna till mig också i fb-gruppen. Är inte medlem här. Har bf 14/11. Heter Pia Isaksson och bor på Åland. Hoppas du hittar mig :)

Sök på Facebook på novembermammor 2017 och skicka förfrågan om att få gå med :) jag är själv med i den gruppen:)
Svar på tråden BF november 2017