Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Ja med mina två år så platsar jag nog också här. Mens kommer i slutet av veckan. Vilken dag är du på?
Ja med mina två år så platsar jag nog också här. Mens kommer i slutet av veckan. Vilken dag är du på?
Du är såååå välkommen hit :)
Jag är på CD3, andra dagen med Bemfola-sprutor.
Du närmar dig BIM om jag inte minns fel?
Hej, jag hänger gärna på tråden. Vi gör en IVF med målet att få ett 3e barn. Nästa steg är en insättning av ett fryst embryo i april men följer gärna era försök fram till dess.
Hänger på här med... skönt med egen tråd för oss sega :)
Herregud nu är vi uppe i 1 år 4 mån sv försök. Trodde aldrig det skulke va så här då de andra blivit till direkt..
Väntar på tid till fert klinik efter vi lämnat våra prov i slutet av jan..
mitt hopp är just nu inte stort..
men äl till helgen så jag laddar upp..;)
Jaha att vakna upp med mens o mensvärk är kul..
Jaha att vakna upp med mens o mensvärk är kul..
Men usch och blä!! Skit är det. Låg nerbäddad hela lördagen och tyckte synd om mig själv...mensvärk från hell hade jag. Inte bara sorgen med att man inte blivit gravid, man ska även ha ont och känna sig sjuk...kram på dig! Blir det Letrozole denna cykel med? Enkel, dubbel eller trippel? På vilka dagar tar du?
Jag är på CD6 här, har börjat mola så smått, annars känt mindre denna gången när jag kör Bemfola i stället för Letrozole. Rädd både för att äggen inte ska mogna tillräckligt, samtidigt som jag är rädd för att för många ska mogna...så är nervös inför VUL på måndag...att vi måste stå över försök om det är för många, är min största oro, vill inte missa några försök...
Mmm deppig får man allt vara första mensdagen, då ska man tycka lite synd om sig innan man hämtar nya krafter!
Jag ska köra Letrozol nästa cykel om denna inte funkar..för då är vi bortresta så har ingen möjlighet att ta något som kräver uppföljning med VUL tyvärr..men äter dem iaf så att cykeln håller sig i schack så inte IVF-uppstarten blir uppskjuten...