Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
Hej, jag hänger gärna på tråden. Vi gör en IVF med målet att få ett 3e barn. Nästa steg är en insättning av ett fryst embryo i april men följer gärna era försök fram till dess.
Hej, jag hänger gärna på tråden. Vi gör en IVF med målet att få ett 3e barn. Nästa steg är en insättning av ett fryst embryo i april men följer gärna era försök fram till dess.
Glömde skriva att vi varit oskyddade i mer än ett år och gjort två misslyckade IVF-försök senaste halvåret.
Grattis till er som plussat! Underbart. Vi gör FET om några veckor.
Va mysigt nykär!
Här blev det precis minus efter vårt fjärde IVF-försök för att få en trea. Nästa försök blir först efter sommaren...Olidlig väntan...
Har ni kört ifv med de två första? Undrar när man ska börja med ifv. Hade inga problem med de 2 första. Men trean har hittills bara inneburit missfall
3 missfall. Mina två första barn har kommit till av sig själv utan missfall. Kollade sköldkörtel som var felfri. De kollade även livmoder och äggledare- allt såg bra ut, så håller tummarna att när vi plussar nästa gång går det vägen <3
Tummar för er också <3
Äntligen!! Efter 1 1/2 år fick vi vårt positiva grav test!! Så himla galet glad!!
Finns det någon som fortfarande försöker bli gravid. Nu har vi försökt i 2,5 år. Ett tag kändes det okej nu känns det pissigt igen.