• VåraHjärtan

bebisverkstad i malmö?

Någon ung tjej från malmö som har bebisverkstad? :-P

Tänkte kanske ni hade lust att pratas vid lite om saker och ting! fördriva tiden medan man väntar på mens, Äl, symtomer, BIM och det där PLUSET som vi alla hoppas på =).

Skulle varigt kul och följa oss åt!. Inte sant??

Mvh Dadipo

• Svar på tråden bebisverkstad i malmö?
  • VåraHjärtan

nämen =).. så varför vill ni flytta ner till skåne igen då? =).

• VåraHjärtan

*puffar till i tråden*

• VåraHjärtan

Evaviola,
    missat ett piller? det är nog väldigt svårt att bli gravid på bara missat ett piller =/

• VåraHjärtan

Vad trevligt med fler malmö bor =)..
    hur går det för er alla i tråden?
    jag fick min första riktiga mens igår =).. ser framemot Äl =). Hoppas denna gången det ska ta sig =).

• VåraHjärtan

Hur går det för er alla??? nya som gammla =).

• VåraHjärtan

EvaViola, blir det bebsiverkstad nu då? =)

• VåraHjärtan

Evaviola, nej man vet aldrig =)!.. Lycka till =)!

• VåraHjärtan

Hur går det för er alla??? =)

• VåraHjärtan

hahahah =) gud vad kul =)!.. jo samma här =) hade Äl i fredag så det blev sex i fredags och igår =).. så nu är det bara att vänta på pluset eller mens =) fast önskar bebbe =)!.

• VåraHjärtan

vad gulligt =)!...

Hoppas det tar sig för oss då =).. blir ju el julbebis då =)

• VåraHjärtan

tycker inte man ska säga att man inte vill ha en julbebis.. man ska bara vara glad att man har gåvan och bli gravid... =)
    Det är jag iallafall!.

• VåraHjärtan

Aha =)!.. Läser hos många att dem inte vill ha barn i december och bla bla bla.. jag tycker det inte spelar någon roll.. jag är bara glad om jag kan bli gravid =)!.

SNÖ? mm det är jag så trött på nu!! =( det snöade först och sen blev det regn =)!.. ganska mysigt när det regnar, om man är inte vill säga =)!. mysigt att krypa ner och höra det regnar ute =).

Svar på tråden bebisverkstad i malmö?