bebisverkstad i malmö?
Ansluter mig här
Planerar inget nu, äter p-piller. Hoppas dock på att det finns en bebbe i min mage, ahr missat ett piller. bim 12.3
Ansluter mig här
Planerar inget nu, äter p-piller. Hoppas dock på att det finns en bebbe i min mage, ahr missat ett piller. bim 12.3
Dadipo: Ja, men med tanke på att jah har äl trots mina p-piller så hoppas jag lite i alla fall. Inte helt omöjligt!
Jag har precis haft min sista p-piller mens. Bestämde oss för att sluta med pillerna!
nja, vi väntar nog nån månad till, men man vet aldrig!
Dadipo: Jag har antagligen haft ÄL nu. Å det där om att vi skulle vänta med bebisverkstan, glöm det.... Så blev inte fallet! Så nu väntar jag på mens/bebis!
Hur går det själv då?
Dadipo: Ja, samtidigt som det är superspännande så försöker hjärnan göra små utbrytningar:" Evaviola, vet du egentligen vad ni håller på med?! Det kan bli en liten människa varje gång (eller ja, inte VARJE gång man har sex men...) och ni bara kör på i alla fall?! Du som pluggar oxå, fy skäms!"
Men hjärnan (!?) försvinner snabbt när jag ser sambons lyckliga ansikte när jag kallar honom för "Pappa *****" !!!
Ja, det blir ju det. Jag vill egentligen inte ha en julbebis men det är inte så mycket man kan styra över ju... Blir det en liten tomtenisse/nissa så blir det!
Håller tummarna för oss alla!
Ja, det var inte så jag menade Hade vi verkligen inte velat ha en liten till jul så hade vi ju skyddat oss. Det är ju inte säkert att det tar sig direkt heller, å då spelar det ingen roll när barnet kommer, då blir man glad bara det blir något överhuvudtaget!
Regnar det hos er oxå? Skönt med lite omväxling, inte bara snö, snö oxh snö