100kgpappa skrev 2017-06-16 00:11:48 följande:
Det har jag inte påstått heller, men vi diskuterade väl skillnaden i känsla för den som ger, inte den som tar emot?
De kvinnor jag har analsex med tycker det är grymt skönt, och får orgasmerna det. Några har jag nästan bara haft analsex med.
Att det inte skiljer anatomiskt är helt ointressant, precis som att det troligen är lika skönt att bli avsugen av en man som av en kvinna, men det skulle kännas väldigt fel, och avtändande. Jag gillar sex med kvinnor, både oralt, vaginalt och analt. Det är inte hur man gör sex som avgör om man är bi/homo, utan med vem man har det.
Sen har du en rätt fördomsfull syn på män som gillar analsex, för det handlar om att ta tillvara det förtroende man får av kvinnan att ha analsex, och fokusera på hennes njutning i första hand. Iallafall för mig.
Att ha analsex med en kvinna som inte verkligen njuter av det är helt ointressant, då ger det mig inget.
Det är just att kvinnan njuter och får orgasmerna av analsex som gör att jag går igång på det, rent hur det känns är det inte så stor skillnad, lite annorlunda känsla mest.
Sen är det kanske bara var runt var tredje gång vi har analsex som det blir analt knull, oftast är det fingrar och leksaker som används.
Hur passar det in i din fördomsmall om man enbart med hjälp av tunga och fingrar stimulerar en kvinna analt/vaginalt till orgasm, och sen är man nöjd. Ser man kvinnor som köttstycken då?
21år skrev att det inte skiljer något mellan en mansröv och en kvinnoröv och det tycker jag stämmer. Vad man sen gillar och inte gillar är en hel annan sak. Om båda gillar analsex ser jag inget som helst fel i det, jag påpekar enbart att det inte finns någon anledning att tro att just kvinnor skulle vara mer benägna att gilla att ta den i tvåan än vad män är.
Jag inte sagt att precis alla tycker om analsex är porrskadade, jag skrev att porrskadade snubbar är överrepresenterade bland de som gillar analsex. Jag tycker jag läst tillräckligt många anal-trådar för att med gott samvete säga att det finns rätt många anal-fixerade män som verkar ha det som sin hösta dröm i världen. Jag pratade alltså inte om dig. De finns en lite skillnad mellan att gilla något och att vara fixerad vid något.
Du kanske borde läsa lite bättre innan du börjar kalla andra för fördomsfulla för det är i sig ganska fördomsfullt