Inlägg från: mickipicki |Visa alla inlägg
  • mickipicki

ÄL feb och BIM mars -2017

Isvattenis:

Jag vill bara ha barn o struntar i vilket födelsedatum hen får! Vi kommer få en smart unge så det gör inget om hen blir yngst i klassen Hahahaha. Hellre december än på sommaren då alla är bortresta o ingen kan fira födelsedagen

• mickipicki

Lillafislisa: strunta i vad appen säger, du verkar ha ÄL nu!

Nykär15: vad är det för vagitorier?

• mickipicki

FyraAAAA:
    Jag tror knappast en förkylning ställt till det. Du kan ju konstant bakterier o virus i kroppen som kroppen kämpar med. Alla delar i kroppen sköter sitt så tvivlar starkt på att om ÄL skulle blivit rubbad att st har ngt med förkylning att göra. Dina symptom behöver ju inte heller bero på ÄL utan vad som helst

Jag fick å andra sidan ont i hö äggstock igen idag (ÄL +6). Vad beror det på? Är det äggstockning i stocken?!

• mickipicki

Jag räknar med mens nästa vecka o börjar planera nästa ÄL
    Jag tror inte man får symptom så tidigt. Symptom beror ju på hormoner. Syns inte hormoner på tester så borde man inte heller ha symptom.

• mickipicki

Lyckades2; åh jag förstår den paniken (även om man inte ska ha panik över det haha). Jag är likadan.
    Jag är generellt sett nog inge kul att vara ihop med just nu haha

• mickipicki

Var det nån som har bim jättesnart? I sånt fall får vi hejja extra på dig/er?

Jag använder familjelivs app på telefonen och jag ser inga bilder när ni lägger in dem. Går inte det med appen eller är det jag som inte fattar hur man gör?

• mickipicki

Isvattenis:
    Jag har också barn o kan bara ha sex på kvällarna! Hoppas att det inte hindrar...

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017