Inlägg från: Isvattenis |Visa alla inlägg
  • Isvattenis

ÄL feb och BIM mars -2017

Jag led av att vara "några dagar innan julafton" barn från 13 fram tills jag fyllde 20 o nu är de väl lite skite samma.

Tror dock inte att de spelar någon roll att vara november eller december barn :P

• Isvattenis
    MissAhlman skrev 2017-02-23 16:28:26 följande:

Enligt min app som jag använder hade jag ÄL den 18.

Fast vet inte hur pass bra den är.

Saken är den att jag känner mig lite svullen, har mycket flytningar, huvudvärk och korta stunder med illamående. Känns väldigt tidigt?!

Samma här. ÄL 18/2 !

Svullen idag, mycket flytning vit och icke klibbig. Huvudvärk, yr när jag tränade och illamående från o till. Men som sagt förtidigt för grav symtom så blir osäker på ÄL, du funderar på att mysa till de ikväll ifall att :P
  • Isvattenis

ÄL + 6

Molvärk hela kvällen

Åt sushi till middag o blev väldigt illamående.

Men ändå gick jag vill godis skåpet där jag hittade en salt o blandat. Tröck i mig alla salt lakrits. :P

• Isvattenis

Lördags dilemma !

Hade ont i magen förra lördagen och jag skulle då enligt min app ha ÄL. Så vi låg på runt dom dagarna

Vaknar idag och har så ont i magen så jag knappt kan röra mig normal. Tog ett ÄL test som visade de här efter 2 min.

Har jag ÄL igen? Vi har inte haft sex Sen i måndags o vi har en son så de blir ju inte förens 8 ikväll.

Är de försent då?

Tog även ett gravtest för att bara kolla o de va ju negativt så klart.

• Isvattenis

[quote=77446226][quote-nick]Milou3 skrev 2017-02-25 12:32:32 följande:[/quote-nick]Ja det ser ut som ett väldigt positivt äl-test!

Sexa på! Det är inte försent.[/

Va fanken :P kanske de vi gjort fel vid tidigare månader att jag alltid trott att den här värken en vecka efter ÄL är nått annat :P har dock inget "bygga bro" sekret utan ljus ljus vit flytning . Aja. Sexar ikväll imorgon o måndag ifall att då ????

• Isvattenis
    Nykär15 skrev 2017-02-25 13:37:17 följande:

Ibland släpper inte ägget och då kan kroppen göra ett nytt försök, det är inte försent ikväll. Är ju inom ett dygn från positivt som ägget släpper :)

Okej men då är de vara köra på :P
  • Isvattenis
    Nykär15 skrev 2017-02-25 13:37:17 följande:

Ibland släpper inte ägget och då kan kroppen göra ett nytt försök, det är inte försent ikväll. Är ju inom ett dygn från positivt som ägget släpper :)

Lag sonen, drog in mannen i sovrummet Klart ! :P

Riktigt öm vid sex så måste vara nu jag har ÄL för kände inget förra lördagen då jag också fick positiv på ÄL test. Aja bara vänta o se.
  • Isvattenis
    FyrAAAA skrev 2017-02-25 20:37:13 följande:

Men äl-test kan väl visa pos ett bra tag före grav.test? Håller tummarna, tror snarare det är så!

Jaha är det så det kan vara också alltså? Spännande. Jag håller tummarna för de men vi sexar på imorgon och måndag med ifall att. :P

Hur går de för er andra?
  • Isvattenis

Tack för alla svart.

Idag är all värk borta så jag håller tummarna för att ägget lossnade igår :)

Ömma bröstvårtor idag när jag rör dom. Annars känner jag inget.

Men blir min BIM dag framflyttad då om jag hade ÄL en vecka senare? Eller får jag bara kort lutealfas?

• Isvattenis
    Livethänder skrev 2017-02-26 19:34:34 följande:

Ja jag tänkte äta dom tills dagen efter fullt utslag på stickorna, men kommer inte utslag så stoppar jag nästa vecka och väntar in bim :)

Jag äter också mp men jag fick molvärk dag 9 och positivt på ÄL test så då slutade jag äta. Har efter de haft starkt utslag i typ 2 veckor på ÄL test. Men igår fick jag svin ont i magen i tog då ett nytt ÄL test som va svin starkt. Måste ha varit att kroppen inte fått iväg ägget som planerat. Men frågan är då hur lutelafasen blir för min BIM är om 7 dagar i min vanliga cykel på 34 dagar.

Då hinner väl ägget inte fästa om de nu släppt ogår :((
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017