ÄL feb och BIM mars -2017
Jag fick spökstreck på en av fem en gång när jag köpte dem.. tydligt streck va det..
Jag fick spökstreck på en av fem en gång när jag köpte dem.. tydligt streck va det..
Nej tyvärr... Själv har jag klickat hem Clearblue early idag.. Tog 2 st, så tänkte kolla på söndag med första testet.
Har eller har du haft några symtom?
Själv har jag haft ont i äggstocken på vänster sida, men samtidigt svårt att veta om man inbillar sig eller ej... så bara att vänta och se helt enkelt...!
Du får testa imorgon igen och visa resultatet. :)
Mitt va tyvärr rätt färg :/ blev överlycklig och fick hjärtklappning och tog ett nytt som inte visade något :(
Såå svårt att se tycker jag... Och ju mer man kollar desto mer förvirrad blir man! Bättre att kolla med Clearblue imorgon, förhoppningsvis får du dem redan då.. eller vart beställde du ifrån?
Jag har inte 100 koll, då min mens kom tillbaka nu i februari (varit borta sedan vi fick vår son för 9 år sedan!!) sedan visade ÄL testet positivt så då var det bara att köra på och hoppas på det bästa.. Men runt 18 mars tror jag BIM är.
Det var inte direkt planerat att ha så långt emellan, men får vi chansen att skaffa syskon tar vi den chansen. IVF misslyckades vi med tyvärr med för 3 år sedan.. Idag är vi 31 år gamla, så vi fick sonen ganska tidigt ändå.. :)
Håller verkligen tummarna för dig, så tråkigt med tidigare MF. Har ni barn innan eller är det första?
Tack! Nej, vi fick ingen förklaring alls, då dem inte hittade något fel på mig.. Så nu när mensen kom kände vi att vi måste testa.. Förhoppningsvis kommer mensen igen / eller gärna bebis då, men hoppas att det inte bara var en engångsföreteelse nu i feb...
Mannen stekte förresten köttfärs till middag nu ikväll och jag fick sån metalldoft i näsan! Och även nu efteråt så sitter den i munnen (dock inga problem med att äta maten) Jag har inte hört att man kan dofta metall, men däremot ha smak.. Hahaha! Antagligen känner man alla olika möjliga symtom nu innan bim då man så gärna vill! Någon annan som är s.k. skengravid? ;)
Här kommer dagens! Fick ett supersvagt igår så jag var osäker på om det var spök. Här är ett annat märke än igår. Äl +8 nån som ser??
Var tvungen att testa en vanlig sticka som mäter från 25 och det är ett supersvagt på den också!! :D hoppas hoppas att de stannar nu!
Early visade så på mig när jag inte va gravid. Så de testat är inte något jag rekommenderar för någon.Men detta däremot :D hoppas hoppas
Såå spännande!!! Du får testa imorgon med och visa bild!!
Håller tummarna :D hur många dagar till Bim?
Morgonens
Du fick samma stegring som mig :D
Va kul!!!
Skulle göra glada gubbar men blev visst massa ???
Så här menade jag :) :) :) :)
Ja jag la upp alla mina bilder typ den 28/2-1/3
Jag har haft molvärk hela tiden, är nu i v 5+5, har inget illamående, ömma bröst, men sen inget mer.
God kväll på er!
Då var det jag med mina symtom här igen... ;)
Men det verkar som att jag har fått svamp i underlivet då jag googlat runt.. jag har vita flytningar, det svider och blygdläpparna är torra/frasiga..
Någon som haft samma? Avvaktar med att behandla tills jag gått över Bim, men sen tror jag även att svampen kan försvinna av sig själv..