Inlägg från: Lillafisfia |Visa alla inlägg
  • Lillafisfia

ÄL feb och BIM mars -2017

Nykär15 skrev 2017-02-23 09:01:12 följande:

Göteborgare här med Glad

Släppte lös mitt ägg med Ovitrelle igår och sen ligga efter, så idag eller i morgon bör ägget släppa. Så bara att ligga i nu och vänta ett par veckor....igen.

Kul med någon från bästkusten ;) Ja den där eviga väntan!! Inatt drömde jag att jag var gravid, väljer att se det som ett gott tecken haha!
  • Lillafisfia

Ursäkta äckligheten nu men måste fråga. Var på toa och när jag skulle torka mig typ hängde det "flytning" ?! Är det så kallt ÄL sekret?! Inte vart med om så mkt innan. ÄL på lördag enligt app!

• Lillafisfia

Så, tokpositivt ÄL-test igår, ÄL-sekret och mys med mannen! Nu börjar den där väntan igen...!!!!

• Lillafisfia

En liten fundering/fråga!!

Hur funkar dte med träning, hur gör ni. jag tränar mycket 5-7 dagar i veckan. Styrka, cardio, klättrar, löpning... Ja varierat helt enkelt. Någon som har koll på hur/om detta påverkar chansen att bli gravid samt hur man ska tänka när man fått ett plus?! Tränar så pass mycket nu för att jag gillar det, för att jag kan och för att jag mår bra av det, men självklar går en eventuell bebis före!! :) 

Någon med koll, erfarenhet eller tankar?!?!!!Tyst

• Lillafisfia
    Emmie79 skrev 2017-03-06 11:30:17 följande:

Är så deppig nu. Mensen kom i lördags och har haft mensvärk och pms-känslor hela helgen och varit allmänt deppig. Tvivlar till och med på mitt förhållande just nu men vet att det bara är pms-hormonerna som spökar. Hur klarar ni er igenom besvikelsen när mensen kommer?

Jag använder mig av mitt träningsintresse! När mensen kommer deppar jag ett par timmar sedan tänker jag om. Ännu en månad när jag jag träna som vanligt, kanske hinna med en tävling jag tänkt osv. Man får hitta något som passar!
  • Lillafisfia
    Pasgetti skrev 2017-03-08 07:30:40 följande:
    Jag testade i söndags med ett sådant, för tidigt egentligen då jag bara var på Äl +7 men fick väldigt tydligt spökstreck. Har fått negativt varje dag sedan dess. Återstår att se om spökstrecket jag fick då utvecklas till ett ordentligt plus nu i veckan :)
    Ah okej! Ja jag har hört lite olika om de testerna! En kompis till mig fick tokblankt med ett sådan ÄL+11 BIM -4 och positivt med vanligt test dagen efter. Borde ju synts med tidigt test då! Jaja, säkraste är ju att vänta in BIM även om det är svårt haha!!
  • Lillafisfia
    Behöver pepp!! Testade neg på BIM-3 med gravidkollen tidiga. Finns chans ändå? Känt mig riktigt dåligt sista dagarna, ont/spänningar/molvärk i tjejmagen, mycket mer än innan mens. molvärken brukar dessutom komma typ 1 dag innan eller samma dag som mens nu har det varit så här från ÄL. Känns nästan som träningsvärk i magen :/ Tappar dock hopp då det blev neg på ett testa tidigt.. .Någon som vart med om liknande?Oskyldig
  • Lillafisfia
    Pmc85 skrev 2017-03-10 08:47:19 följande:
    Jag vet inte exakt Bim för mig men testade tidigt på cykeldag 26, negativt. Fick igår på dag 31 ett "spökstreck" som idag blivit starkare.

Håll ut några dagar till :) kan bli plus
    Ja det ger ju lite hopp! :)
  • Lillafisfia
    RebeccaLouise skrev 2017-03-10 11:15:45 följande:
    På Bim-3 fick jag så sjukt svagt att de inte ens syntes i alla ljus lixom. Såg de knappt, trodde inte de va något.
    Okej! Vanligtvis testar jag inte innan BIm men nu hadejag räknat fel. Så egentligen är det ju bättre! hellre neg på BIM-3 än på BIM! Får vänta och se om mensen dyker upp!
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017