ÄL feb och BIM mars -2017
Göteborgare här med
Släppte lös mitt ägg med Ovitrelle igår och sen ligga efter, så idag eller i morgon bör ägget släppa. Så bara att ligga i nu och vänta ett par veckor....igen.
Göteborgare här med
Släppte lös mitt ägg med Ovitrelle igår och sen ligga efter, så idag eller i morgon bör ägget släppa. Så bara att ligga i nu och vänta ett par veckor....igen.
Ursäkta äckligheten nu men måste fråga. Var på toa och när jag skulle torka mig typ hängde det "flytning" ?! Är det så kallt ÄL sekret?! Inte vart med om så mkt innan. ÄL på lördag enligt app!
Så, tokpositivt ÄL-test igår, ÄL-sekret och mys med mannen! Nu börjar den där väntan igen...!!!!
En liten fundering/fråga!!
Hur funkar dte med träning, hur gör ni. jag tränar mycket 5-7 dagar i veckan. Styrka, cardio, klättrar, löpning... Ja varierat helt enkelt. Någon som har koll på hur/om detta påverkar chansen att bli gravid samt hur man ska tänka när man fått ett plus?! Tränar så pass mycket nu för att jag gillar det, för att jag kan och för att jag mår bra av det, men självklar går en eventuell bebis före!! :)
Någon med koll, erfarenhet eller tankar?!?!!!
Är så deppig nu. Mensen kom i lördags och har haft mensvärk och pms-känslor hela helgen och varit allmänt deppig. Tvivlar till och med på mitt förhållande just nu men vet att det bara är pms-hormonerna som spökar. Hur klarar ni er igenom besvikelsen när mensen kommer?
Gravidkollens testa tidigt, någon som provat dom??