ÄL feb och BIM mars -2017
Hoppar in här jag med. Äl nu i dagarna och bim bör bli 10 mars enligt min vanliga cykel (27 dagar). Tempar och idag sjönk tempen vilket den brukar göra nån dag innan äl. Försök nummer 10 denna gång.
Hoppar in här jag med. Äl nu i dagarna och bim bör bli 10 mars enligt min vanliga cykel (27 dagar). Tempar och idag sjönk tempen vilket den brukar göra nån dag innan äl. Försök nummer 10 denna gång.
Samma lika här, jag som är mest på :) haha
Ja lätt, efter positivt test har man ju minst 24h på sig så sexa loss ;)
Det skulle vara intressant att veta vart folk bor och så!
Själv bor vi i Stockholm :)
Vad kul och komiskt att vi alla bor i stan :)
Då kan vi ju följas åt och förhoppningsvis mot många pluss :)
Enligt min app som jag använder hade jag ÄL den 18.
Fast vet inte hur pass bra den är.
Saken är den att jag känner mig lite svullen, har mycket flytningar, huvudvärk och korta stunder med illamående. Känns väldigt tidigt?!
Säker till 100% kan jag ju inte vara men jag hade mens mellan 7-13 februari.
Idag sköt tempen iväg uppåt så äl bör ha skett. Bim bör då bli 10 mars precis som jag trodde från början.
Skönt! Då ligger vi lika nu med. Jag har BIM 9/3
Exakt samma för mig!
Ska försöka att inte analysera sönder alla kommande kroppsliga känningar nu :)
Enklare att tackla den långa väntan när man vet att man inte är ensam
Mmm jag vet. Första dagarna tycker jag är värst att vänta...de är sjukt långsamma. Men sen när man är på ÄL+8 så börjar jag istället tycka tiden går för fort och att jag inte vill testa, för om jag testar så får jag negativt och då börjar allt om...så då vill jag skjuta det framför mig i stället....knäppt.
Jag räknar med mens nästa vecka o börjar planera nästa ÄL
Jag tror inte man får symptom så tidigt. Symptom beror ju på hormoner. Syns inte hormoner på tester så borde man inte heller ha symptom.