ÄL feb och BIM mars -2017
Hoppar in här! Har inte använt äl-test denna månad men är på dag 14 och förmodad äl idag! Bim 6 mars! Har barn som blir 10, 8 och 2 i år och hoppas på ett syskon relativt tätt med yngsta nu!
Hoppar in här! Har inte använt äl-test denna månad men är på dag 14 och förmodad äl idag! Bim 6 mars! Har barn som blir 10, 8 och 2 i år och hoppas på ett syskon relativt tätt med yngsta nu!
Denna månad använde vi, tyvärr, inga äl-tester. Jag gillar annars full koll Men jag brukar ha äl på dag 14, vilket var i måndags, men har idag haft sådan fruktansvärd molvärk att jag blir nojjig över om äl är så pass sen som dag 17, alltså idag!? Hur mår ni andra som ligger ungefär lika i tid? Jag har varit superförkyld några dagar så vi har verkligen "kämpat för att få till det iaf", så hade helst sluppit ikväll Tror ni förkylningen kan ha fördröjt äl?
Så är det säkert! Att äl "var när den skulle", får hoppas det Någon mer som hade äl i måndags ca?
Lördags dilemma !
Hade ont i magen förra lördagen och jag skulle då enligt min app ha ÄL. Så vi låg på runt dom dagarna
Vaknar idag och har så ont i magen så jag knappt kan röra mig normal. Tog ett ÄL test som visade de här efter 2 min.
Har jag ÄL igen? Vi har inte haft sex Sen i måndags o vi har en son så de blir ju inte förens 8 ikväll.
Är de försent då?
Tog även ett gravtest för att bara kolla o de va ju negativt så klart.
Känns nästan pinsamt att fråga, men det är bara jag som ser det här strecket va?
??