Inlägg från: Anonym (Nån som vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nån som vet)

ÄL feb och BIM mars -2017

Fick ett tidigt missfall i 5+5, gravtesten blev blanka bara efter ett par dagar.

Blödde en vecka ungefär, och idag är det dag 11 sedan första blödningen.

Brukar ha lutealfas på 10 dagar, men äl testet är ganska starkt idag redan.

Om G testet blev blankt borde väl inte äl testet reagera på det? Är det kanske äl på gång tidigare?

• Anonym (Nån som vet)

[quote=77438068][quote-nick]mickipicki skrev 2017-02-22 20:07:28 följande:[/quote-nick]Anonym:

Såg att du inte fått svar och tyvärr vet inte jag heller. Så länge du inte blöder fortfarande och ÄL test är + så har JAG haft sex ikväll.

Gissar på att det var mig du svarade :) tack för svar!

Det är ju inte helt positivt men rätt starkt. Så konstigt för enligt mina beräkningar borde det va ca 10 dagar kvar till äl eller nåt. Men kroppen kanske har blivit lite knasig efter MF.

Vi kör på varannan dag nu ungefär :D

• Anonym (Nån som vet)

Skulle ni tolka detta äl test som positivt?

• Anonym (Nån som vet)
    efg skrev 2017-02-23 14:31:04 följande:

Jag skulle nog inte det, men mest troligt har du antingen missat eller så kommer nästa kanske vara positivt. Sådär ser mitt test ut idag men igår var det starkare. Så jag skulle iaf räkna med äl snart även om de inte är solklart positivt :)

Tycker man blir mer förvirrad av dessa test bara :D mitt blev inte starkare än så här förra månaden, men jag vet att äl skedde eftersom jag plussade svagt 10-11 dagar senare. Slutade tyvärr i tidigt MF. Var 12 dagar sedan jag började blöda. Verkar eg väldigt tidigt att äl är på G redan, fattar ingenting :/
  • Anonym (Nån som vet)
    Nykär15 skrev 2017-02-23 14:50:07 följande:

Jag hade tolkat det som positivt och legat i. Min stegring är väldigt kort och inte alltid jag ens får så här starkt fast jag har äl. Efter mitt första missfall fick jag ÄL endast 12 dgr från första blödningsdagen. Har nästan alltid tidig ÄL, från CD10-12.

Oj, tack för svar! Fick inte starkare förra månaden heller. Men då är det kanske möjligt :)
  • Anonym (Nån som vet)
    Milou3 skrev 2017-02-23 15:00:20 följande:

Ja näst intill positivt iaf. Ligg på!! Vissa kommer inte upp i starkare streck!

Haha det ska vi :)
  • Anonym (Nån som vet)
    efg skrev 2017-02-23 15:37:32 följande:

Ja absolut kan du ha äl trots att de är så tätt inpå MF. Ja tycker absolut att testet är så starkt att de tyder på äl det jag menar är bara att de kanske varit starkare och def visat positivt om de varit några timmar åt ena eller andra hållet ;) men som många säger nedan så kommer inte alla upp och får starkare än sådär :)

Vi hoppas att den är på G och kör på :D
  • Anonym (Nån som vet)

Så dåligt tålamod man har :S äl + 7 idag tog en babyplan testa tidigt och tyckte mig se en superduper svag linje. Fick ändå minska ljuset för att kunna få med det på kort. Ser ni något? Har någon erfarenhet av spökisar på dessa?

• Anonym (Nån som vet)

Ingen som har erfarenhet av babyplans testa tidigt?

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017