ÄL feb och BIM mars -2017
Hoppar in här, första seriösa försöket att skaffa nr två. Jag är snart 27 och mannen 28, första barnet är 1,5 år. Har BIM den 6 mars och ÄL runt den 20 februari men ska köra ältest, hoppas jag får dom imorgon!
Hoppar in här, första seriösa försöket att skaffa nr två. Jag är snart 27 och mannen 28, första barnet är 1,5 år. Har BIM den 6 mars och ÄL runt den 20 februari men ska köra ältest, hoppas jag får dom imorgon!
Har blivit riktigt förkyld och det enda jag hade hemma var Ipren... Så var tvungen att ta två imorse, hoppas att det inte ska påverka ägglossningen. Ägglossning enligt appen är om två dagar, ser en stegring på testen också så jag håller tummarna!
Fy tusan vilken förkylning fick, har varit tvungen att varva Alvedon och Ipren hela helgen för att överleva... Inget sexande har det blivit såklart men har inte sett någon jättestegring på ÄL testen heller, jag antar att urinet varit rätt utspädd med tanke på allt vatten jag druckit. Borde ha äl idag. Febern är borta nu känner jag, ska ta ett test i eftermiddag och förhoppningsvis visar det positivt och vi kan sexa ikväll. Men det känns lite hopplöst...
Men nu jädrans räknas väl detta som positivt?! :D
Fortfarande positivt på ÄL test idag, har haft ÄL smärta sen igår. Nu är det väl bara att vänta, känns som en evighet till BIM!
ÄL + 5
BIM 4/3
Hur känner ni om det inte blir nått denna månad? Jag är själv ett december barn och har alltid sagt att jag ALDRIG ska chansa att de blir i december :P dumt kanske men..
Hur känner ni
Har mått pissigt sen igår och illamående när jag vaknade, tänkte att det var pga att jag fick något dåligt på pizzerian. Men tog det här testet imorse... BIM-3, kanske BIM-4 :O
Tack alla! Tror knappt det är sant, måste ta ett nytt imorgon. Jag som skulle på afterwork ikväll, blir läsk för mig då ;)