• Swn

ÄL feb och BIM mars -2017

Hejsan! Vi ska göra vårar första försök till vårt tredje barn, nervöst! Hoppas det är ok att jag hoppar in här. Skulle ni säga att detta ÄL-test är positivt?

• Swn
    Emmie79 skrev 2017-02-20 11:35:20 följande:

Grattis, då har vi samtidigt!

Så spännande! Nu börjar den eviga väntan på BIM...
  • Swn
    Emmie79 skrev 2017-02-20 15:39:13 följande:

Jag vet... När har du beräknad bim? Jag tror jag har 5 mars. Hur ska man nu fördriva tiden...?

Jag tror 6-7 mars. Som tur är har jag fullt upp med heltidsjobb och två barn så tiden går ganska fort ändå.
  • Swn

BIM-8 idag åh va segt det går! Letar symtom som en galning, hahaha!! Molande värk i magen är väl det enda som jag har och svullen är jag också. Hoppas dagarna får lite fortare.

• Swn

BIM -7 idag och har haft så sjuka drömmar inatt. Brukar aldrig komma ihåg mina drömmar men inatt träffade jag Will Smith på mc Donalds, han skulle tydligen spela in en film i stan så vi stod där å snackade. Drömde även om en gammal kompis som jag inte snackat med på länge. Ja hela natten var helt tokig. Hoppas det är en graviditet som spökar ;)

• Swn
    Percafluviatilis skrev 2017-02-27 06:43:50 följande:

Igår tyckte jag mig skymta lite, lite rosa i en flytning. Hoppas jag såg rätt och att det kanske var en nidblödning. Är på äl+7 idag. Jag gjorde cellprov med biopsi av livmodertappen förra tisdagen så funderar på om det kan va något gammalt blod från det. Blödde dock inget alls efter eller senare under veckan.

I övrigt känner jag inget ovanligt och hade det inte varit för den flytningen hade jag helt tappat hoppet igår då min sedvanliga pms kom igår. Punktlig som vanligt en vecka innan bim (märks tydligt då humöret är som att dra ned en rullgardin den dagen). Är det nån som har koll på om man kan ha pms som vanligt innan bim och ändå vara gravid?

Om man bara kunde sluta analysera allt så mycket :)

Är också på ÄL+ 7 :)

Tror faktist det kan vara en nidblödning då det är färskt blod som kom, hade det varit från i tisdags skulle det varit brunt. Håller tummarna :)

PMS och graviditetssymtom är väldigt lika så visst kan det vara en graviditet :)
  • Swn

Kunde inte hålla mig och testade idag på BIM -5 såklart totalt blankt, vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Men fortsätter hoppas och testar säkert igen imorgon, hahaha.

• Swn

ÄL+10 och minus på stickan. Inbillar jag mig alla symtom kanske?!? ÄL värken gick över till molade värk några dagar efter ÄL. Började få lite känningar av foglossning igår runt höfterna och svanken. Svullen och gasig. Kissnödig, brukar aldrig behöva springa så mycket på toaletten som dom senaste dagarna. Humöret är inte att leka med! Jaja jag får väl se om ett par dagar, fram tills dess ska jag studera mina negativa stickor tills jag inbillar mig streck;) hahaha!

• Swn
    RebeccaLouise skrev 2017-03-02 08:05:20 följande:

De är nog lite tidigt att plussa, för allt beror på när ditt ägg fäster. Jag testade oxå från äl+10 med ren besvikelse fre, lör, sön. På måndagen på Bim-1 så fanns något jätte svagt och på Bim så fick jag ett plus :D

Mitt ägg måste fäst på fredagen på äl+10 då jag fick värsta huggande värken och sen ljus rosa flytningar hela helgen.

Ja jag tror också det är för tidigt att testa men det går ju inte att låta bli ;)

Grattis till plusset!
  • Swn

Åh nej upptäckte lite blod i mina flytningar innan. Är på ÄL+11 är det försent för en nidblödning?!?

• Swn
    RebeccaLouise skrev 2017-03-04 09:22:55 följande:

Har de kommit mer?

Jag hade ljusrosa (nid) äl+10 till äl +12 :D plussade på äl+14

Imorse var det inget och nu var det lite lite brunt blandat i flytningarna. Känner en tung mensvärk, så det känns som den ska komma när som.
  • Swn

Då började jag blöda på ÄL+13 :(

Lämnar tråden då nästa BIM är april.

Lycka till alla andra.

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017