Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

ÄL feb och BIM mars -2017

Vad kul med en bim mars tråd. Jag är 34 år (snart 35) som har två döttrar på 4 och 6 år. Har varit separerad från barnens far sedan den yngsta var 6 månader. Har haft dem båda på heltid förutom varannan helg då de varit hos sin pappa.

Jag har nu fått lyckan att träffa en ny karl sedan ett år tillbaka. Han är 39 år. Vi planerar nu att skaffa ett syskon till våra barn (Han har en son sen innan på 19 år).

Tog ut min spiral för några veckor sedan. Beräknad äl i går (16/2) bim 3/3.

Hoppas att man får ett plus på stickan på första försöket. Har alltid haft jätte lätt att bli gravid. Men nu är man ju både äldre och en ny partner så man vet ju aldrig..

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    Milou3 skrev 2017-02-17 11:44:42 följande:

Jag var som mest fertil i din ålder! Blev gravid 3 ggr inom två år trots minipiller och avbrutet samlag.

Nu vid 40 är det däremot lite svårare : /

Har själv äl ( hoppas jag) om 5-6 dagar, försök nr 6.

Ja jag har blivit gravid med p-piller 2(!) gånger i min ungdoms dagar. Dock avsluta jag de graviditeterna med abort.

Båda mina döttrar blev till på första försöket.

Hoppas att jag fortfarande är lika fertil nu som då.

Du ska se att du snart blir gravid.. jag håller tummarna ?
    Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    fritil9 skrev 2017-02-17 16:01:00 följande:

Å vad ledsen jag blir.. Vi kommer inte kunna göra en insemination denna månaden heller :( likförbannat så blir det positivt på äl-stickan en lördag denna månaden igen :'(

Vad tråkigt :(
    Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82

Är med sambon på badhotellet i tranås. Mått illa och haft svullen mage hela dagen.. äl var i torsdags (enligt app).

Vi har det jätte mysigt i alla fall.. även fått till lite sex ????

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    LillSnurr82 skrev 2017-02-18 20:47:16 följande:

Är med sambon på badhotellet i tranås. Mått illa och haft svullen mage hela dagen.. äl var i torsdags (enligt app).

Vi har det jätte mysigt i alla fall.. även fått till lite sex ????

Min glada smiles blev massa frågetecken haha
    Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82

Bim i dag. Jätte ont i brösten. De ömmar och ibland känns det som att det liksom rinner till i dem, konstig känsla. Inga tecken på mens, brukar alltid någon dag innan få mörka flytningar. Kissnödig konstant, får tom gå upp jätte tidigt på morgonen för att kissa. Något som jag annars aldrig behöver, förutom när jag varit gravid.

Men testen är negativa (möjligtvis mycket svaga/spökstreck). Brukar aldrig vara sen.. förstår inte vad som händer.. ??

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    Mimipig skrev 2017-02-27 19:46:45 följande:

Is i magen! Fortsätt testa!

Ja det är väl inget annat!
    Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82

Bim+5 och fortfarande ingen mens.. testade i morse med PE visa inget, möjligtvis ett jätte svagt plus som inte kamera linsen kan se. Så säkert bara ett spökstreck. Borde ju även om jag varit gravid få ett starkare plus vid detta laget tycker jag.. så deppigt!

Nästa Äl ska vi nog försöka hoppa över (men då tar det sig väl säkert ändå bara för vi inte vill då) om det går. Kommer släppa allt i alla fall.

Min äldsta dotter är född 8/12-10 så vill helst inte ha en till i december, vilket det i så fall skulle bli om det tar sig nästa månad..

Agnes2010?Märta2012?
Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017