Skulle du kunna vara tillsammans med en slampa?
Anonym (..) skrev 2017-03-01 00:39:35 följande:
Nu förstår jag inte, menar du att Pussan (och egentligen alla andra) i sitt inlägg måste återge diskussionen med exempelvus Valfrihet för att illustrera motiveringen för hennes inlägg? Det kommer bli rätt långa inlägg då, speciell om diskussionen pågått ett tag. Då känns det lättare att som åskådare läsa igenom de inlägg som Pussan och Valfrihet har skrivit under diskussionens gång. Om man läser igenom dessa förstår man rätt bra varför Pussan utryckte sig som hon gjorde. Något jag inte förstår är varför du valde att kommentera just Pussans inlägg? Det finns långt mycket otrevligare och diskriminerande inlägg. Jag måste nog till och med säga att Pussan betett sig väldigt sympatiskt och konstruktivt med tanke på hur mycket elakt skit folk sagt om henne i tråden.
"Nu har valfrihet varit nedvärderande och varken svarar på frågor eller bemöter motargument. Därför tycker jag det är fruktlöst att fortsätta samtalet och jag anser att Valfrihets inlägg inte är värda att tas på allvar"
Ja du har rätt i att jag skulle kunna kritisera många klandervärda argumentationstekniker i det här forumet, varför jag reagerade särskilt just Pussans inlägg var för att just att man uppmanar att ignorera någons tyckande utan vidare motivering berörde mig och jag tycker det är fel att försöka tysta ner andra. Jag förstår nu att det inte var Pussans avsikt att inte alla skulle komma till tals. Men det kanske man inte förstår om man läser det inlägget