Hyr rum av en nazist,,vad ska jag göra?
Hej jag är en 23 åring tjej som nyss flyttat till en ny stad för att studera.Finns inga lediga lägenheter som jag kan ta. Men fick tag i ett rum hoss en kille som är i 30års åldern till ett rimligt pris , nu till problemet
Killen eller mannen är nazist ,alltså massa flaggor med hakkors som han har på väggarna även en bild på Hitler stor sådan och mer bilder på nazister som jag inte vet namnet på, jag har hört han heailat för dessa flera gånger, han gör det varje morgon innan han går till jobbet )=
Problemet är att jag börjar bli mer och mer atraherad av han, han är jätte smart han är fruktsasvärt pålåst i historia inte bara nazsismen han är besatt av romarriket och vet sjukt mycket om tempelriddarna .Han kan astrofysik geologi och så mycket mer , har nån aldrig träffat nån som är så fyld av kunskap. Han är vältränad och ser riktigt bra ut men denna nazist grej tål jag inte
Var ju också på en dejt för nån vecka sen med en annan man jag hade snackat med på nätet,denna man var trevlig sa massa fina saker om mig och tyckte det var spännande att han kom från ett annat land =) killen som har lägenheten varnade mig men struntade idet.
Efter dejten som var så där blev jag upptryckt mot portdörren när vi skulle säga hej då, han försökte kyssa mig men när jag inte ville så blev han jätte hotfull och på och började att taffsa, kallade mig massa fula saker och till slut fick jag panik och bara skrek. Kanske 10 sekunder senare rusar killen ut som har lägenheten bokstavligt flygger på min dejt och överröser han med slag och jagade honom från platsen,tar in mig i lägenheten tröstar och frågar om han ska ringa polisen eller ambulans eller om jag vill prata om de, han var väldigt förstående och snäll, han tog verkligen hand om mig den kvällen
Vet inte nu vad jag ska göra,tänker på han hela tiden längtar efter att få prata med honom höra hans utläggningar om olika epoker eller bara dröma mig bort när han pratar om stjärnorna och universium. Vad ska jag göra jag trodde aldrig jag kunde få kännslor för en nazist men här sitter jag och längtar efter en )=
Är så kluven just nu och behövde skriva av mig ursäkta om tråden är lite slarvigt skriven, har snart lexion igen och sitter med mobilen men hoppas texten är läsbar åtmistoende