Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
![Baby Baby](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Men inte ett napp till
![Tungan ute Tungan ute](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
En liten pöl med massa sutare och karp.
Abborre är nog för exotiskt i den pölen.
Pölen är väl 50x100m.
Det var för komma ut och dra lite bara, annars föredrar jag abborre över sutare också
Så fick vi se hackspett också, men den verkade lite seg då den hackade sparsamt och mjukt.
Men en är inte mycket att hänga i granen, trodde vi skulle få fler och lite skoj, speciellt vid fisk direkt.
En som gick förbi påstod att de största karparna är upp mot 10-12kg.
Men det tror jag inte på, då jag aldrig sett någon över ~5kg, och den är en mycket liten pöl, så hade det funnits så stora så hade man aldrig missat dessa.
Och SD kommer ju visa att 2018 så kommer de öka mycket kraftigt ifrån senast.
Så varför skulle inte ens om röstar på SD säga så för?
Du spelar ju dom i händerna hela tiden, med din obstinat.
Så vad ska vi gissa på de får i valet, jag ska överdriva och säger 28%
Min analys var lägre, vilket jag tyckte vid valet 2014 var väl tilltaget då, visar sig att det var för lågt.
Kanske om man är väldigt ung och kommer in i branschen.
Annars tror jag de flesta redan har sin partitillhörighet klar långt innan de kliver in i den branschen.
Ingen dålig gissning det heller.
Men jag överdrev mest för jag har varit för feg innan(som då visat sig efteråt då).
Inbillar du dig att SD är ensamma att har folk som är rasister i sitt parti?
Ovanligt naivt faktiskt.
Dock är det extremt naivt och inte tro det finns mer rasister i M.
Då alla är inte neandertalare rasister, som är enkla att hitta.
Dock kommer dom hamna tillsammans till slut, och då när de inser att all makt glider dom ur händerna.
Det roligaste är att just samarbete är en sak som skulle begränsa SD framgångar.
Men dom är nog redan försent ute, detta skulle dom börjat med för 8-10 år sedan, men då piska media dom till vägra ens prata med dom.
Och det var startskottet till en makalös omvälvning i politiken.