FDFMGA skrev 2017-05-22 16:20:36 följande:
Nej, det var väl inte du som inte klarade av att stava Nihka rätt.
Mycket kan man säkert beskylla dig för, bland annat för en orealistisk syn på SD:s kommande inflytande, men inte är du väl som USA:s president Donald Trump kär i din egen spegelbild.
Sverige har för övrigt anpassat sin asylpolitik till EU - och så kommer det förmodligen att förbli en längre tid framöver.
SD har spelat ut sin eventuella roll - nu handlar det bara om att vänta tills luften har pyst ur missnöjesballongen.
Stalkarna får göra upp sinsemellan om hur de vill stava mitt nick.
Jag anmäler de mest creepiga kärleksförklaringarna och personangreppen. Jag har fått råd om hur jag ska hantera avarter.
För att Åkesson ska kunna bli statsminister krävs det inte bara att någon/några börjar samarbeta med hans parti utan att de dessutom har fått i uppdrag att bilda regering. Sedan måste minst 50% av kammarens samtliga riksdagsledamöterna rösta för honom vid en eventuell nominering till statsministerposten.
Dream on säger jag bara. Åkesson är fortfarande den partiledare som flest personer har minst förtroende för. Hur än mycket de frälsta ropar <3 Jimmie är de utanför partiet inte alls lika övertygande om hans förträfflighet.