Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
Och inbördeskriget inom M fortsätter.
www.expressen.se/nyheter/hemlig-kampanj-for-att-sparka-m-toppen/
Och inbördeskriget inom M fortsätter.
www.expressen.se/nyheter/hemlig-kampanj-for-att-sparka-m-toppen/
Alla dessa trick om samarbete hit och dit, för ta eventuell makt ifrån SD.
Kommer även detta vara kontraproduktivt.
Min gissning är att de som är tveksamma röstar på andra partier än SD.
Men att de kommer inse att de är tvungna att rösta på SD, för lösa problemen med invandring och de infrastrukturella problem som följer.
Och allt folk koncentrera sig på om SD är ras, medans de bara flyger till makten under tiden.
Undra när syndaren ska vakna, och inse SD är ett skitparti och att denna invandrarfråga tas upp i ett traditionellt parti.
Dock så är folk rasister så fort man vill göra nått på området, så det slutar väl med SD komemr styra landet för folk inte kan se objektivt på detta.
Det återstår att se, men hitintills så verkar det inte som jag har fel precis.
Om jag pratar ur SD perspektiv, så måste de ha reflekterat över detta.
Så länge de har monopol på invandrarfrågan, så vore det smart av dom att inte inleda några samarbeten alls.
Då de får så många gratis röster, pga folk ser hur illa ställt det är med infrastrukturen.
Annars finner jag det humor att vissa är så blockerade på SD, att de inte klarar av att tänka själva.
Du har höjt dig liter över detta, men vi har en som är totalblockerad här.
Och de är många och det är dessa som boostar SD om och om igen.
Och de förstår inte det ens, då hata SD är det enda som gäller.
Så tänka smart och minimera deras framgången finns inte på kartan, då de tror de gör ett bra jobb.
Apropå terrorism så fick det moderatstyrda Stockholmslandstinget erbjudande om att delta i en övning tillsammans med försvaret och polisen förra månaden utifrån ett scenario av ett fingerat terroristattentat.
Men landstinget hade inte lust och tackade nej.
Enligt en källa med insyn ska det egentliga skälet till att man tackade nej vara att det inte fanns någon privatiseringsaspekt i övningen och ej heller tillräckligt många inhyrda konsulter.
"Dag Larsson (S) är oppositionslandstingsråd i Stockholm och även ordförande i sjukvårdsdelegationen i Sveriges Kommuner och Landsting. Det är obegripligt att inte säga ja direkt till att öva kris- och katastrofberedskapen, anser han"
www.svd.se/klar-landstinget-tackade-nej-till-terrorovning-i-mars/om/terrordadet-i-stockholm