Inlägg från: Jawnaax |Visa alla inlägg
  • Jawnaax

Vi som plussade i januari 2017

Grattis till er alla som plussat!! ????

Jag själv plussade för två veckor sedan efter att jag mått illa en hel dag. Vet inte vilken vecka jag är i riktigt då jag fick missfall i december och ingen mens emellan men är v4-5. Läkaren konstaterade vecka fyra förra lördagen men vet inte om jag gått över ännu ????

Fick en liten blödning förra helgen o tänkte att nu är det kört igen, åkte in på en gång då jag var orolig men allt såg tydligen fint ut. Såg en hinnsäck på några mm o ska på återbesök 13 februari ????

Den symptom jag känner av mest är spänningarna i brösten, hua!

Hoppas att det går bra för oss alla ????

• Jawnaax

Igår var jag på VUL och det visade 6+3 ett packande hjärta och det häftigaste var att höra hjärtslagen ????

• Jawnaax
    Mojligtvisgravid skrev 2017-02-14 12:56:10 följande:

Så roligt! Måste kännas verkligt när man ser det med egna ögon. Gick du till en privat mottagning? I Västra Götaland gör man första UL i v. 12. Har en känsla av att barnmorskan som jag pratade med, ljög. Jag vill också göra VUL, tror jag måste gå till privat.

Ja det var verkligen helt otroligt ? Jag har haft PCO och därför har vi varit på utredning på sjukhuset här i Karlstad därav fick vi en extra koll men nu får jag vänta precis som alla andra till v 12. Ring gyn annars och säg att du är orolig, känns inte som de borde neka dig en tid.
Svar på tråden Vi som plussade i januari 2017