Min pojkvän sa en sak som gjorde mig jätteledsen
Jag tänker att de som hade valt sina kompisar framför sin partner oftast är av den yngre generationen. Är ni tonåringar eller ungdomar? När man blir äldre så många att familjen är viktigast.
Sen handlar det också om hur mycket han älskar dig. Ledsen att säga detta, men jag tror inte att han älskar dig. Man säger inte sånt då och jag är ganska säker på att om man ser en framtid med sin partner, en framtid som innebär familj, då hade man aldrig valt bort hen.
Jag ser en framtid med min partner. En framtid som innebär hus, drömmar och barn. Jag hade aldrig valt bort honom, inte för någon kompis.
Tycker det är konstigt att vissa påstår att kärlek kommer och går men kompisarna har man kvar livet ut?
Hur många är ärligt kompisar livet ut? Man brukar ofta glida ifrån varandra på ett eller annat sätt, ofta när man börjar olika utbildningar och gymnasium och liknande.
Nä, min partner kommer jag alltid prioritera först. Det är honom jag ska dela mitt liv med. Mina vänner är självklart viktiga, men inte alls lika viktiga. Jag ska inte ha ett liv med mina vänner.