Inlägg från: Anonym (Damn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Damn)

Märka maten??!!

Jag hade också en styvmorsa som var kass. Det skulle märkas mat och loggföras vem som fått eller gjort vad.

Flytta.

Gör alla en tjänst och flytta bara. Inget mer, inget mindre. Flytta bara.

• Anonym (Damn)
    snickers99 skrev 2017-02-02 15:09:36 följande:

Fast i det här fallet är det ju inte styvmamman som gjort fel, du kan ju inte dra in dina personliga problem och lägga det på alla andras situationer och tro att det passar.

Kanske dags att växa upp och ta ansvar för ditt liv nu istället för att klandra alla styvmammor i världen för din taskig uppväxt? (där det förövrigt är din biologiska förälder som har felat mest) Ts är inte din styvmorsa

Det går inte att sticka under stolen med att jag rycktes tillbaka till tonåren när jag läste trådstarten. Omoget svar av mig. Jag tycker fortfarande hon borde göra alla en tjänst och flytta.

Att gå loss på en glass som var borta känns överdrivet och inte sunt för någon inblandad. Att som vuxna människor inte pratat om hur det ska få vardagen att gå ihop och sen visa sig tänka väldigt olika kring småsaker, som blir för ts stora saker, är ju inte riktigt klokt.

Hade inte en taskig uppväxt. Jag hade en kass styvmorsa som inte visste vad hon gav sig in på när hon fick styvbarn. Pappa min felade en del ja. De märkte jag allteftersom jag växte upp. Samt har tagit ansvar för min del. Jag klandrar ingen.

Annars hade kanske ditt svar fått mig att tänka till! Tackar ödmjukast!
Svar på tråden Märka maten??!!