• Lillen 84

Följas åt i väntan på bim?

Milou3 skrev 2017-02-07 20:11:14 följande:

Har två fina barn på 9 och 12 men vill gärna ha ett kärleksbarn med min sambo.

? Det förstår jag
  • Lillen 84
    Lillen 84 skrev 2017-02-07 20:51:55 följande:

? Det förstår jag

Skickade ett hjärta. Och inge frågetecken :D
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-07 20:53:46 följande:

Har också fått såna flytningar!

Jag har också rikliga flytningar. Men läser man om flytningar så kan man ha det utan att det är något onormalt. Men också få ökade innan graveditet.
  • Lillen 84

Ska bli intressant och se hur det blir när ni testar håller tummarna :D

Jag har fortfarande inga tecken på mens. Men väldigt ömma bröstvårtor och flytningar. Är på dag 28 idag ca. Brukar ligga på 25 till 28. Och idag var det negativt. Men tänkte fint ge upp än. :D

• Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-07 21:33:19 följande:

Ja man kan ju likagärna ha det annars med men att man inte tänker på det på samma sätt :) men har haft rikliga alla tre graviditeter :)

Ja håller tummarna.

De som e mest udda med mig just nu är att jag e så hängig. Har varit de en vecka nu. Lite yr och sover som en stock. Men är iof förkyld också.
  • Lillen 84
    LinaJ87 skrev 2017-02-07 21:33:51 följande:

Håller tummarna för dig och att det bara är hormonerna som tar lite extra tid på sig!

Tack och lyckatill med testet :D
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-07 22:07:19 följande:

Håller tummarna för dig med :)

Sover du på dagen med?

Nej då jobbar jag. Men är matt och olustig i kroppen.
  • Lillen 84
    Earthdancer skrev 2017-02-08 09:25:04 följande:

Dagens, vad tror ni?

Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.

Ser två stycken. :D
  • Lillen 84

Grattis till er som plussat.

Tycker ni att brösten känns något annorlunda mot när det är mens på G mot graveditet?

• Lillen 84
    Tisse85 skrev 2017-02-08 20:44:37 följande:

När det är mens pågång har jag jätteont på bägge sidorna och ut mot armhålorna.

Men denna gg när jag fått positivare så har jag ont plus att de är som att de sticker i brösten ibland. O gör extta ont när jag vaknar.

Okej tack. Jag har under dagen fått så himla känsliga bröstvårtor. Gjorde ont när jag duschade liksom. Och jag har yrsel blä.
  • Lillen 84

Ingen mens för mig idag heller.. Inga större symtom heller. Bröstvårtorna känns som de ska gå av när bhn eller så kommer emot dom. Samt yrsel. Ska testa imorgon igen.

• Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-10 09:38:56 följande:

Och en till bild

Ser inget. Men svårt att se på bild i mobilen :D
  • Lillen 84
    Puffmajs skrev 2017-02-10 10:34:02 följande:

Bild i dagsljus

Syns nått på den högra tycker jag
  • Lillen 84

Min mens är en vecka sen. Den har alltid varit på plats som den ska förut under mina 30 år.

Har väldigt ont i mina bröstvårtor och molnvärk i nederkant av magen som kommer och går.

Har tagit negativt gravtest.

Pratade med bm och hon sa att det var för tidigt att utesluta graveditet..( Jag tycker bara att testen borde stämma vid dehär laget) Men de ja funderar på är om att de skulle bara en graveditet, är det för tidigt att se det hos gyn?

Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?