Följas åt i väntan på bim?
Hoppar gärna in här :) Är 26 och detta blir första barnet, hoppas vi. Denna månaden var vårt första försök, har BIM runt den 16e. Ahhhhh 12 dagar! Kommer ju bli tokig.
Hoppar gärna in här :) Är 26 och detta blir första barnet, hoppas vi. Denna månaden var vårt första försök, har BIM runt den 16e. Ahhhhh 12 dagar! Kommer ju bli tokig.
Åh vad spännande! Jag är 27,har två barn och det Har tagit sig på första försöket med båda :) men denna gång känns långt bort! Då blir vi tokiga tillsammans haha! Har du kört med ägglossningstest?
Nej utan det bara känns så haha :)
Okej bra, jag tror ni lyckas :)
Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens
Hur många är ni som har bim nu i veckan? ???? Och vilka? Är nästan lika nyfikna på er som på mig själv!
10 långa dagar! Kul att vi har bim samma dag :)
Jag bm den 10/2 men kunde inte hålla mig så redan i fredags fick jag ett plus på 2 tester.
Använde clearblue early, ett nytt test som man kan använda 6 dagar innan mens.
Hörni, ber om ursäkt för lite eventuell too much info, men fick idag en knasig flytning. Har sen ägglossning varit rätt torr, men idag haft rikliga, mjölkaktiga flytningar. Helt luktfria och klara.
Någon som känner igen sig?
Har också fått såna flytningar!
Dagens, vad tror ni?
Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.
3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
Jag har precis plussat, svagt men fullt synligt! Kan lägga in bild om ett tag. Men det är ju tidigt.. Skulle ju inte testa innan bim som är på tisdag xD
Tog ett Clearblue Early imorse, toknegativt. 2 dar kvar till BIM, så lutar åt att ta nya tag nästa ÄL :/ Molar fram och tillbaka i magen så tant röd kommer nog väldigt snart.
Grattis till dig, LinaJ87!! Så roligt, ta hand om dig :)