• Booties

Följas åt i väntan på bim?

Hoppar gärna in här :) Är 26 och detta blir första barnet, hoppas vi. Denna månaden var vårt första försök, har BIM runt den 16e. Ahhhhh 12 dagar! Kommer ju bli tokig.

• Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-04 13:12:57 följande:

Åh vad spännande! Jag är 27,har två barn och det Har tagit sig på första försöket med båda :) men denna gång känns långt bort! Då blir vi tokiga tillsammans haha! Har du kört med ägglossningstest?

Konstigt att man kan känna på sig saker ibland bara. Någon särskild anledning till att det känns långt borta? :)

Nej, inga tester. Tänkte att vi skulle försöka några månader utan. Har följt min menscykel rätt länge, så hoppas och tror att vi kanske träffar ägglossningen ändå :)
  • Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-04 22:07:04 följande:

Nej utan det bara känns så haha :)

Okej bra, jag tror ni lyckas :)

Haha okej :) Hur många försök har ni gjort hittills?

Hoppas det. Det är ju lite läskigt med första, det är ju nu man får reda på om något isf inte funkar.
  • Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-06 12:13:29 följande:

Gud vad jag vill veta nu! Tog det sig eller inte liksom :( har som mensvärk.. Men 7 dagar kvar till mens

Det är näst intill olidligt att vänta! Har också som mensvärk, typ. Inte riktigt. Gör inte så ont utan mer molande och lite tryckande. Försöker verkligen att inte känna efter för mkt.. haha. 10 dagar kvar till mens
  • Booties

Hur många är ni som har bim nu i veckan? ???? Och vilka? Är nästan lika nyfikna på er som på mig själv!

• Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-06 15:55:05 följande:

10 långa dagar! Kul att vi har bim samma dag :)

Ja, det är lite roligt :)
  • Booties
    Tisse85 skrev 2017-02-06 15:59:07 följande:

Jag bm den 10/2 men kunde inte hålla mig så redan i fredags fick jag ett plus på 2 tester.

Använde clearblue early, ett nytt test som man kan använda 6 dagar innan mens.

Roligt! Förstår att du inte kunde hålla dig :) Har du gjort något mer test sen i fredags? :)
  • Booties

Hörni, ber om ursäkt för lite eventuell too much info, men fick idag en knasig flytning. Har sen ägglossning varit rätt torr, men idag haft rikliga, mjölkaktiga flytningar. Helt luktfria och klara.

Någon som känner igen sig?

• Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-07 20:53:46 följande:

Har också fått såna flytningar!

Något du har upplevt tidigare? :S Haha jag har hamnat i symtomletarträsket! Min sambo gick tom in och beställde ett Testa tidigt-test till oss xD
  • Booties
    Earthdancer skrev 2017-02-08 09:25:04 följande:

Dagens, vad tror ni?

Lite fundersam då jag raglade ur sängen tidigt i morse för att testa innan mannen åkte till jobbigt. Tog ett rfsu då och kunde kanske se ett svagt streck med god vilja, mannen såg inget. Gick och la mig igen och sov några timmar till och tog detta nu på förmiddagen. Bim idag enligt app men tror eventuellt att ägget släppte senare än vad appen säger.

Jag ser två streck! :O Ta ett digitalt imorgon med morgonkiss, men du inbillar dig inte det "extra" strecket :)
  • Booties
    Tisse85 skrev 2017-02-08 14:30:12 följande:

3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D

Åh grattis!!! Vad roligt! :D
  • Booties
    Puffmajs skrev 2017-02-10 03:50:29 följande:

Jag har precis plussat, svagt men fullt synligt! Kan lägga in bild om ett tag. Men det är ju tidigt.. Skulle ju inte testa innan bim som är på tisdag xD

Grattis! :D Vilken tur att du inte väntade! Haha
  • Booties

Tog ett Clearblue Early imorse, toknegativt. 2 dar kvar till BIM, så lutar åt att ta nya tag nästa ÄL :/ Molar fram och tillbaka i magen så tant röd kommer nog väldigt snart.

Grattis till dig, LinaJ87!! Så roligt, ta hand om dig :)

Svar på tråden Följas åt i väntan på bim?