Följas åt i väntan på bim?
Här är en bild från ena testet. Båda såg likadana ut.
jag ska testa en gg till, men vet inte när jag ska våga.
När ska du våga ta ditt första?
Grattis förresten!!
Här är en bild från ena testet. Båda såg likadana ut.
jag ska testa en gg till, men vet inte när jag ska våga.
När ska du våga ta ditt första?
Tack :D men går i tankarna om jag måste göra ett test till, eller om man kan lita på dom 2 svaren.
Min mens är beräknad till fredag 10/2
& testade 2 test fredagen innan. Så en vecka innan.
Världens sämsta tålamod har jag och så hittade jag ju de där tester som man kunde testa -6 dagar innan bm.
När har du bm?
Jag har aldrig gjort sån ägglossnings test utan jag får sån smärtor 14 dagar innan mens o det ligger i säg till mensen är slut. Magsmärta är inte så stark sista dagarna innan mens men har ömma bröst hela tiden.
Jag tror att jag hade ägglossning fredagen den 27/1.
Då min sambo jobbar som resermontör o var borta dagarna innan o kom hem på fredagen så borde det vara då
. Annars vet jag inte. Sista mensens första dag var 12 /1
Kan såna test visa fel, gillar inte känslan av osäkerhet.
Heej! Suttit och läst allt. Har bim idag och sitter bara å väntar på att mensen ska komma haha. Är så nervös!! Funderar på att åka och köpa ett test när sambon slutar jobbet om mensen inte kommit då.
Var dålig i magen i torsdags och fredags. Sen har jag haft feber runt 38 grader sen dess så har varit hemma från jobbet för ja kännt mig hängig. Inbillar mig att jag haft stickningar längst ner i magen och har haft sjuka humörsvängningar. Har flytningar som är gryniga.
Vad tror ni säkert bara mens på g va? ????????????
Kram på er
Är det inte någon av er som har problem ?
Jag har pco och jag har ingen ägglossning..
Hur gammal är du?
Hur gammal är du då. Hoppas det går vägen iaf. :D
3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
3 positiva gravtest av 3. Nu vågar jag tro att jag är gravid:D
Grattis till er som plussat.
Tycker ni att brösten känns något annorlunda mot när det är mens på G mot graveditet?
Jag tycker att det är ett fruktansvärt tjöt om spökstreck, som bara skrämmer. Ta ett CB early eller ett digitalt tycker jag! Har aldrig fått ett spökstreck på något test någonsin
Va go du är!! Tusen tack!!
Idag tog jag ett av mina vanliga testlagret ändå, trots att jag bara är på äl+6 och vet att det inte kan ge plus så läser inte in något i det.
Dock har jag noll symtom. Tyckte det molde lite i magen imorse men svårt att avgöra om det var det eller om det var vanligt magont, var lite diffust. Annars inget! Brösten ömmar inte alls, lotionflytningara är puts väck.. känner inget alls! Idag kom mitt ena PE och CB Early, överväger om jag ska ta imorgon eller på lördag.. hoppas på att kunna vänta till lördag som är äl+8 men känner jag mig själv testar jag säkert imorgon ändå.. återstår att se :)
Jaha så var man fast i test-träsket och har redan slösat bort pengar i onödan. Äl+7 idag, vaknade med sprängande huvudvärk och illamående kl 06, gick upp och kissade och sen gick jag och la mig till 07.20 gick då upp och kissade och tog ett Predictor Early som självklart var tokblankt! Så dum!!
Skulle ju vänta tills lördag med det, åtminstone till ikväll.. men men! Tur det kommer 2 nya på posten. Känner mig inte nedslagen av resultatet eftersom jag vet att även om jag skulle plussa denna mån skulle sannolikheten att jag gör det idag vara istort sätt lika med noll.. dock nedslagen då symtomen lyser med frånvarorn. Inställd på försök nästa månad igen och då blir det isåfall boragotabletterna igen!
Beklagar för er där mensen dykt upp, håller tummarna att ni får fint plus nästa månad.
Här är jag inställd på att också få försöka nästa månad. Testade negativt nu på morgonen med både PE och testlagret. Äl+8 idag... har noll symtom!
Jag hade ägglossning 26/1 & 2/2 fick detta positiva svar med clearblue early. Ägglossning +7 eller -7 BIM.
Välkommen hit!! Vi jobbar också på en liten trea efter ett mf/utomkveds i dec som tog tid för kroppen att ta hand om. Så detta är vårt första försök efter det (som var ett hoppsan)
Testade negativt imorse på äl+10 och har därför helt gett upp, har inte heller haft några symtom och brösten har börjat ömma först idag och de brukar ömma dagen efter äl och framåt så kanske släppte aldrig ägget trots tempoökning. Har också bim 23/2 och har nu helt gett upp ett plus denna månad. När mensen kommer ska jag börja med borago kapslarna, ätit dem 3 ggr och blivit gravid samtliga ggr.
Hoppas så på nästa cykel här i mars för sen kommer vi troligtvis missa äl 2 månader i rad så då blir försök först i juni igen.. :(
Det är dessa: www.apotea.se/borago-1150-mg-72-kapslar
Hjälper till med den hormonella balansen. Ska hjälpa till att bygga upp livmodersslemhinnan så den blir extra mottaglig som jag förstått. Jag som normalt har väldigt sparsam mens inbillar mig att det kanske är därför ägget har svårt att fästa, att jag har en tunn slemhinna.. har som sagt ätit borago under tre månader och blivit gravid samtliga. Man ska ta två tabletter om dagen från mensens första dag fram till ägglossningen varit och sen sluta. Finns massor att läsa om borago här på familjeliv. Tror det är lite samma effekt som glandin. Åt inte denna månad eftersom jag ville kroppen skulle landa efter mf men nu ska jag börja knapra direkt mensen kommer.
Idag när jag kom hem från jobbet så tänkte jag att nu testar jag eftersom jag är på dag 37 i menscykeln utan mens. Lämnade testet för en stund och kom tillbaka och fick världens bästa resultat <3
Åh jag tror att jag drömmer nästan!