Gravid Bf Oktober 2017
Godmorgon flickor!
Yes V.39 (38+0) 13 dagar kvar, finns ju faktiskt ett slut på detta snart.
På riktigt är jag så le på att vara gravid, trött på magen som ska göra ont när man vänder sig i sängen och även ont mellan bena.. blääää
Kan inte minnas att jag känt såhär tidigare gradviteter, eller att jag varit såhär gnällig. Kanske beror på att jag mått helt annorlunda ända från start med värk o illamående..
ska nog försöka ge mig ut på promenader, även att det gör ont. Och idag ska/måste jag packa BB- väskan, laga bebisens elefant samt klippa bort trådar från den.
Japp det var mitt gnäll inlägg!!
Hoppas ni får en fin dag alla
Ja imorgon är de för mig v 40 äntligen !
Känner igen de du beskriver och kraftiga förvärkar , regelbundna SD som avtar och ja allt .
Tycker ni alla inte gnällt något , min första grav och jag har nog gnällt väldigt mycket för alla mina vänner runt mig har skrattat och sagt jag varit less från dag ett vilket stämmer lite hehe :)
Men nu är de nära , den berömda BB väskan är packad för våran del å napparna kokade . Har monterar bilbarnstolen efter mycket bråk med den så den är redo i bilen . Enda som oroar mig är att sambon åker på ny jobb vecka på söndag ... hade varit skönt ha honom hemma samtidigt som jag förstår han måste jobba . Får hoppas våran lilla son vill komma ut i helgen hehe :)
Ha en fin dag du också idag :)