BFoktober2017 skrev 2017-04-27 11:33:09 följande:
Haha komiskt, men tycker LOVE är supersköna. Har 4 st från den modellen. Gillar dom med spets.
Ja kvällarna är värst. Jag brukar bli trött framåt 2 tiden på jobbet. Hade varit gutt att sluta då, men jag jobbar ju heltid och ska fortsätta med det.
Jag är järntabl varannan dag, men då äter du väl varje dag om dom va så dåliga. Ja men då är det ju inte konstigt, hoppas dom har lite effekt på dig snart.
Ja, jag köpte en med spets
Träffade läkaren idag och diskuterade både sjukskrivning och järnvärden. Mitt hb låg på 90, så om det inte var för att jag mår illa så hade jag väl blivit rekommenderad två tabletter per dag... Men det är inte alltid jag ens får i mig en...Jag hoppas kunna jobba som vanligt nästa vecka, men läkaren tittade lite konstigt på mig när jag så nöjt sa att jag bara kräkts två gånger senaste veckan och sen sjukskrev hon mig på 50% nästa vecka också. Känns ändå skönt att jag har ett alternativ om jag inte skulle orka. Fick igår besked att jag får sjukpenning från FK vilket var väldigt skönt - man vågar ju inte vara säker.