Gravid Bf Oktober 2017
Gravid med barn 3... har fått tidigare Melvin v 22+5(140602 dog 10 min eter förlossningen, Conrad v 26+0 (150225). Är en riskgraviditet både med min försvagade tapp å även för att ja e gastric bypass opererad. Bf 22-23/10
Gravid med barn 3... har fått tidigare Melvin v 22+5(140602 dog 10 min eter förlossningen, Conrad v 26+0 (150225). Är en riskgraviditet både med min försvagade tapp å även för att ja e gastric bypass opererad. Bf 22-23/10
Alltså jag plussade på fyra olika test idag och ändå är jag sjukt nojig att det inte stämmer och jag inte är gravid. Har aldrig varit gravid förr och vi har försökt i snart 18 månader mer eller mindre aktivt... Ska till barnmorskan på fredag men är så rädd att hon ska säga att jag bara hittat på och inte alls är gravid. Nån annan som är lika nojig?
Är facebookgruppen hemlig?
Då går ja gärna med i facebook gruppen!
Har fått illamående tabletter utskrivet idag av min läkare på vc.. ja hoppas tröttheten försvinner snart.. kan sova hela dagen. Skulle min trötthet bli för mkt skulle ja höra av mig för vidare tester.. är ju Gastric bypass opererad sedan 11 mån tillbaka så de e super viktigt för mig att få i mig mat å vätska, vilket e svårt med illamåendet :(
Är de ingen som kan svara på hur vi gör för att gå med i facebookgruppen?!