Hanna859 skrev 2017-02-28 21:23:29 följande:
Hej! Är i v 8+0 gravidvecka 9, var på tidigt ultraljud igår pga två missfall efter varandra innan denna grav. Det var som det skulle i magen bäbisens hjärta slog och man kunde se den lilla ärtan ????Mått illa och det känns som att jag har influensa, jobbar som frisör och har inte orkat fixa mig på 2 veckor pga att jag är helt energilös. Har egen salong så jag har gått ner i tid så länge jag känner mig såhär. Stupar i sängs tidigt på kvällen, måste äta nåt varannan timme för att inte börja må sämre. Haft svimnings attacker på jobbet, kallsvettig ovh yr i huvudet så vissa kunder har jag varit tvungen att säga till så att dom inte blir nervösa ???? Idag tänkte jag att jag skulle rycka upp mig, la i en toning i längderna på håret och la ansiktsmask, det resulterade i att jag sov 2,5 timme på soffan efter den lilla kraftansträngningen. Båda gångerna när jag fått MF så har jag varit extremt stressad, det känns viktigt att jag verkligen tar det lugnt och lyssnar på kroppen denna gång, då mår man oftast bättre. Illamåendet kan bli sämre vid stress och dålig sömn och kost.
Skönt allt såg bra ut, jag är i samma sits med två missfall efter varandra innan denna graviditet. Ska på vul på fredag är i 8+0 då, hoppas allt ser bra ut då med. Jag är sååå nervös...