Inlägg från: Monsan |Visa alla inlägg
  • Monsan

Gravid Bf Oktober 2017

Jag plussade i söndags på bim med bf den 30 oktober... har två missfall bakom mig.. ett i juni och ett i oktober.. detta är min tredje graviditet på 9 månader... finns det någon Facebook grupp.

• Monsan
    MaalinViktoria skrev 2017-02-21 22:30:03 följande:

Har du några barn sedan tidigare? Upptäckte den 19/2 att jag är gravid igen. Har också två missfall bakom mig, ett i augusti 2016 och ett i november 2016.. det i augusti trodde vi att jag var i vecka 12 men bebisen hade dött i vecka 9... så det var en missad abortion.. hade berättad för vänner på lördagen och började blöda dagen efter..i november så var det ett tidigt missfall, testade + två dagar innan mens och började blöda 3 dagar senare, negativt test den 11 november (1 vecka senare)

Inget av dessa barn är planerade, vi vill väldigt gärna ha barn men vill inte stressa. Så har mys när vi känner för det (vilket är väldigt ofta haha)

Oj, då har du oxå haft väldigt täta missfall.. Jag beklagar dom, men gratulerar samtidigt till denna gtaviditet... Nu får vi hoppas att det går vägen för oss båda... Jag har en son som fyllde 1 år den 2 februari.. Vi försökte 2.5 år innan vi plussade första gången, men det slutade i missfall.. Han blev till 4 månader efter vårt första missfall...
  • Monsan
    Tingeliiiing skrev 2017-02-22 16:16:09 följande:

Plussade idag, enligt gravid appen är jag i v 5, (4+1)

Samma här.. har du oxå bf den 30 oktober... :)
  • Monsan
    MaalinViktoria skrev 2017-02-22 14:43:18 följande:

Ja, ibland går det inte vägen. Men har gett mig fan på att det ska göra det denna gång.. Så försöker tänka positivt, har bokat in ett VUL den 6 mars. Ska bli spännande att få se ett tickande hjärta!

Hoppas det går vägen för dig också :)

Samma här.. från och med idag är det bara positiva tankar som gäller för just nu är jag ju faktiskt gravid... jag har inbokat vul den 14 mars.. :)
  • Monsan
    emzerus skrev 2017-02-22 17:10:52 följande:

Hej! 

Jag hoppar gärna in här. Har visserligen bf 1 november men tänker att det är nära nog :) 

Är i v 3+6 nu o hoppas att allt ska gå bra denna graviditet! Har försökt få vårt första barn i 2,5 år o har 7 missfall i bagaget. Tar progestron o fragmin i denna graviditet o hoppas att det ska göra susen! <3

Beklagar alla dina missfall... Min kompis fick 6 missfall innan hon fick blodförtunnande och progesteron vid 7 graviditete och det gick bra.. :).. Grattis till plusset...
  • Monsan

Vem ska man skriva till om man vill vara med i Facebook gruppen... :)

• Monsan
    Malin 845 skrev 2017-02-24 19:14:42 följande:

Har svårt att sluta testa trots att jag fått 2-3 veckor på clearblue digital i onsdags.

Tog en sticka som var något svagare än den jag tog igår kväll, men har även druckit mer vatten under eftermiddagen så kan ju bero på det?

Är så orolig :(.

Jag fick ingen ökning alls i tre dagar och sen på dag 4 fick jag en jätte kraftig ökning så oroa dig inte.. stänker inte testa något mer för det blir inte bättre för det... :)
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017