Gravid Bf Oktober 2017
Hoppar in här med då. Plussade i söndags på äl+12. Är i vecka 4+0 imorgon :)
Hoppar in här med då. Plussade i söndags på äl+12. Är i vecka 4+0 imorgon :)
Är väldigt orolig och måste fråga. Har ni ont i magen? Alltså molande och hugg i magen imellanåt? Jag får det mer och mer nu, och är så rädd för att något är fel :( är detta normalt?
Jag är i v 5 (4+1)
Har svårt att sluta testa trots att jag fått 2-3 veckor på clearblue digital i onsdags.
Tog en sticka som var något svagare än den jag tog igår kväll, men har även druckit mer vatten under eftermiddagen så kan ju bero på det?
Är så orolig :(.
Är i vecka 7 (6+1) nu, och tröttheten har gjort att jag känner mig som en klubbad säl.
Sover ganska dåligt på nätterna (förmodligen då jag somnar i soffan kl 19) men på dagarna är jag supertrött efter kl 13.
Någon mer som är supertrött?
Illamående har jag av vissa dofter, som sambons parfym, fisk och annan mat.
Var för övrigt på Hälsosamtal igår och träffade den gulligaste barnmorskan jag träffat :) känner stort förtroende till henne och hon lugnade ner min rädsla.
Var precis på vul och fick se vårt pyre! En liten räka på 11 mm och som hade ett tickande hjärta :D bebisen rörde på sig mycket där inne med :) känns helt underbart!
Hej! Någon mer i vecka 9?
Vi var på inskrivning idag och har berättat för familjen hittills. Hur gör ni andra?